بازی Frostpunk به فروش بسیار خوبی دست یافته است

منبع: زومجی

1

1403/2/6

23:47


بازی Frostpunk به فروش بسیار خوبی دست یافته است

استودیوی 11Bit امروز ششمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. به همین مناسبت تیم سازندگان بازی Frostpunk اعلام کردند که تاکنون پنج میلیون نسخه از این بازی روی همه‌ی پلتفرم‌ها فروش کرده است. این بازی اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ برای پی سی منتشر شده بود. سپس در سال ۲۰۱۹ بازی Frostpunk برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و همچنین سیستم‌عامل مک در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

یکی دیگر از آمارهای قابل توجهی که توسط توسعه‌دهندگان Frostpunk به اشتراک گذاشته شده است، این است که سه درصد از مجموع کل بازیکنان این بازی به‌طور میانگین بیش از ۱۰۰ ساعت زمان بازی را به ثبت رسانده‌اند. میانگین تجربه بازی برای کل بازیکنان آن نیز ۲۴ ساعت بوده است اما روی استیم فقط ۰.۶ درصد از کل بازیکنان آچیومنت Endless Slave Driver را دریافت کرده‌اند. این آچیومنت در حالت Endless Mode بازی آنلاک می‌شود که باعث می‌شود همه‌ی ساکنین شهرک‌ها نسبت به شما بی اعتماد شوند.

نکته‌ی مورد‌انتظار دیگر هم این است که موسیقی The City Must Survive پرطرفدارترین قطعهه در فهرست موسیقی متن بازی است که تاکنون بیش از ۶ میلیون بار در اسپاتیفای و بیش از ۱.۳ میلیون مرتبه در یوتیوب شنیده شده است.

Frostpunk

همچنین بازی Frostpunk 2 قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۴ مرداد) برای پی سی و سپس در زمان دیگری روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود. این بازی از همان روز نخست انتشار به گیم پس راه می‌یابد. استودیوی 11Bit به‌تازگی نسخه‌ی بتای بازی را برای خریداران نسخه دیلاکس آن آماده کرده است که امکان دسترسی به حالت سندباکس Utopia Builder Preview را برای کاربران پی‌سی فراهم می‌کند.

در این حالت بازیکن‌ها درکنار رویارویی با جناح‌های مختلف به مدیریت مقر خود در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر از نسخه قبلی می‌پردازند؛ درحالی‌که سرمای استخوان‌سوز هنوز یک تهدید به‌حساب می‌آید. بتای فراست‌پانک ۲ برخلاف نسخه نهایی تنها از زبان انگلیسی و چینی ساده پشتیبانی می‌کند. بازی Frostpunk 2 اثری شهرسازی بقامحور است که گیمرها را به ۳۰ سال پس از ویرانی زمین بر اثر یک کولاک آخرالزمانی و تبدیل جهان به برهوتی خشک و یخی می‌برد و افراد بیشتری برای مدیریت و شهری با مقیاس بزرگ‌تر را در دسترس قرار می‌دهد.


نظرات


تصویری


ویدئو