بیوگرافی زهرا شفیعی کارگردان کیست + سوابق و آخرین خبر

منبع: شبونه

2

1403/2/22

22:03


بیوگرافی زهرا شفیعی زهرا شفیعی دهاقاتی کارگردان و انیمیشن ساز و مستندساز و نویسنده میباشد از مهمترین کارهای هنری او انیمیشن “آن روی سکه” و “شاه شن” و “در اسارت یک انگشت” است. زهرا شفیعی کتاب های زیادی را به چاپ رسانده است کتاب “نامه یک زن ایرانی به استیون هاوکینگ” از معروف ترین کتاب …

بیوگرافی زهرا شفیعی کارگردان کیست + سوابق و آخرین خبر

بیوگرافی زهرا شفیعی

زهرا شفیعی دهاقاتی کارگردان و انیمیشن ساز و مستندساز و نویسنده میباشد از مهمترین کارهای هنری او انیمیشن “آن روی سکه” و “شاه شن” و “در اسارت یک انگشت” است.

زهرا شفیعی کتاب های زیادی را به چاپ رسانده است کتاب “نامه یک زن ایرانی به استیون هاوکینگ” از معروف ترین کتاب های این هنرمند میباشد.

بیوگرافی زهرا شفیعی کارگردان کیست + سوابق و آخرین خبر

فیلم های زهرا شفیعی

او در کارنامه اش فیلم های متعددی دیده میشود فیلم‌های کوتاه «غیرت، حجاب، ماهواره» و «مستند زندان (سرطان پیشرفته) از مهمترین انهاست.

زهرا شفیعی در زمینه فیلمنامه نویسی نیز تخصص دارد و در فیلمنامه آن روی دیگری یکی از مهمترین انهاست که در در جشنواره اسکریپت تاپالوزا و چند فستیوال معتبر فیلم‌نامه‌نویسی دیگر شرکت کرده است.

بیوگرافی زهرا شفیعی کارگردان کیست + سوابق و آخرین خبر

زهرا شفیعی میگوید به نظر من بازیگری هم مانند هر حرفه دیگری سختی های خاص خود را دارد اما چون از کودکی به آن علاقه داشته ام سختی هایش هم واقعا برایم شیرین است، در بازیگری نظم حرف اول را می زند، نیاز به مطالعه و تمرین مداوم دارد، بازیگری برای من حرفه پر استرسی است و مخصوصا در زمان اجرا استرس زیادی را تحمل می کنم، قرار گرفتن در نقش های مختلف، به خصوص نقش هایی که از خودم خیلی دور است برایم هم سخت و هم شیرین است، در نمایش رویای شب نیمه تابستان نقش من فانتزی است و نقش فانتزی از خودم خیلی دور بود و قرار گرفتن در آن نقش برایم سخت بود اما از زمانی که این نقش شکل گرفت تا الان که هر شب به روی صحنه می روم با نقشم زندگی می کنم.

سکته مغزی

زهرا شفیعی در اردیبهشت 1403 به علت سکته مغزی در بیمارستان بستری شد.

نظرات


تصویری


ویدئو