بیوگرافی مهدی ترابی و عکس های خاص و متفاوت این بازیکن محبوب

بیوگرافی مهدی ترابی و عکس های خاص و متفاوت این بازیکن محبوب


منبع: آرگا

731

1398/5/23

19:42


برای مشاهده بیوگرافی مهدی ترابی بازیکن پست هافبک و وینگر تیم سرخ پوشان تهران و نیز تیم ملی کشورمان به همراه تصاویر وی می توانید این مطلب را تا پایان دنبال نمایید.

بیوگرافی مهدی ترابی و عکس های خاص و متفاوت این بازیکن محبوب

مهدی ترابی بازیکن تکنیکی و با استعداد تیم پرسپولیس تهران در ۱۹ شهریور ۱۳۷۳ در کرج به دنیا آمده است. وی به خاطر بازی های خوبش در تیم ملی فوتبال امید و تیم سایپا، توسط کارلوس کی روش برای بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با هدف جوان گرایی به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد و در اولین بازی خود مقابل ازبکستان، اولین گل ملی اش و نیز پیروزی تیم ملی فوتبال کشورش در مقابل تیم ازبکستان را رقم زد. در ادامه بیوگرافی مهدی ترابی را می خوانید.

بیوگرافی مهدی ترابی و تصاویر متفاوت وی

مهدی ترابی فوتبالیست جوان و بی حاشیه کشورمان در خانواده ای مذهبی متولد شده است، پدرش فرهنگی و مادرش خانه دار می باشد. وی فوتبالش را با تیم نوجوانان سایپا تهران شروع کرد و در سال ۲۰۱۲ از سوی مجتبی تقوی سرمربی وقت سایپا به این تیم دعوت شد که در نخستین بازی اش در لیگ برتر مقابل تیم مس کرمان به عنوان بازیکن تعویضی، برای تیم سایپا به میدان رفت.

زندگی نوشته جالب مهدی ترابی

بازی های درخشان وی در تیم سایپا موجب شد تا مورد توجه باشگاه های پر طرفداری همچون پرسپولیس تهران قرار گیرد. همچنین از سوی وینگادا به تیم ملی امید ایران دعوت شد و بعد از آن هم مورد توجه کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی کشورمان قرار گرفت و توانست در بازی های مقدماتی جام جهانی روسیه بازی های قابل قبولی از خود به جای گذارد.

بیوگرافی مهدی ترابی+عکس

او در اولین بازی ملی خود برابر ازبکستان، موفق به زدن اولین گل ملی و پیروزی تیم ملی ایران شد، در دومین بازی اش در حدود ۴۵ دقیقه مقابل ترکمنستان بازی کرد، سومین بازی وی مقابل تیم گوآم و به جای سردار آزمون در دقیقه هفتاد بازی وارد زمین شد و موفق به دومین گلزنی خود مقابل این تیم شد. چهارمین بازی اش در مصاف با تیم عمان بود که در دقیقه ۶۰ و به جای وحید امیری بازیکن تعویضی وارد میدان شد که توانست بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذارد. ترابی در پنجمین بازی اش در مقابل تیم ملی ژاپن قرار گرفت که با مصدومیت وریا غفوری در دقیقه ۲۱ بازی وارد زمین مسابقه شد و موفق به گرفتن پنالتی در دقیقه ۴۵ و گلزنی تیم کشورمان توسط دژاگه شد. وی اولین اخطار ملی خود را نیز در این مسابقه دریافت کرد.

بیوگرافی مهدی ترابی

مهدی ترابی سرانجام در ۱۰ تیر ۱۳۹۷ با بستن قراردادی به تیم پرسپولیس پایتخت پیوست. و به دلیل محرومیت نقل و انتقالات تیم سرخ پوش تهران میان باشگاه سایپا، پرسپولیس و ترابی توافقی صورت گرفت که بر مبنای آن وی موظف است، پس از نیم فصل بازی برای تیم باشگاهی سایپا به صورت رسمی به تیم پرسپولیس بپیوندد.

بیوگرافی جالب مهدی ترابی

وی در پرسپولیس نیز موفق ظاهر شد و به همراه تیمش افتخاراتی همچون قهرمانی در لیگ برتر فوتبال در سال ۹۸-۱۳۹۷، قهرمانی جام حذفی فوتبال در سال ۹۸-۱۳۹۷ و نیز قهرمانی در سوپر جام فوتبال ۱۳۹۸ را بدست آورد، ضمن اینکه اولین گل آسیایی خود را با پیراهن باشگاه پرسپولیس و به تیم السعد قطر زد.

بیوگرافی مهدی ترابی

مهدی ترابی هم اکنون مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است. در ادامه بیوگرافی مهدی ترابی می توانید عکس های متنوع وی را ملاحظه کنید.

بیوگرافی مهدی ترابی

عکس جدید مهدی ترابی

زندگینامه مهدی ترابی

عکس مهدی ترابی در حال بوسه به پیراهن تیمش

زندگی نامه خواندنی مهدی ترابی

مهدی ترابی بازیکن سابق تیم سایپا

زندگی نامه و تصاویر مهدی ترابی

حضور مهدی ترابی در برنامه نود

زندگی نامه درباره مهدی ترابی

عکس جالب علی علیپور و مهدی ترابی

بیوگرافی مهدی ترابی

عکس بازیکنان سرشناس تیم پرسپولیس با لباس تیم ملی

سرگذشت مهدی ترابی

عکس مهدی ترابی در حال کری خوانی

بیوگرافی مهدی ترابی

عکس و بیوگرافی مهدی ترابی

زندگی نوشته مهدی ترابی

احمد نوراللهی و مهدی ترابی

بیوگرافی مهدی ترابی

سید جلال حسینی و مهدی ترابی در کنار هم   

بیوگرافی کامل مهدی ترابی

مهدی ترابی در حال تمرینات ورزشی

بیوگرافی و تصاویر مهدی ترابی

عکس و زندگینامه مهدی ترابی

بیوگرافی جذاب مهدی ترابی

عکس خوشحالی مهدی ترابی بعد از زدن گل برای تیمش

بیوگرافی متفاوت مهدی ترابی

  عکس بازیکنان محبوب پرسپولیسی ها

بیوگرافی مهدی ترابی

عکس مهدی ترابی بازیکن جوان تیم ملی ایران

مهدی ترابی و علی قلی زاده

بیوگرافی از مهدی ترابی

عکس از مهدی ترابی

بیوگرافی جدید مهدی ترابی

عکس و زندگینامه مهدی ترابی

بیوگرافی مهدی ترابی

 امیدواریم بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست حرفه ای و خوش تکنیک کشورمان مورد توجه علاقمندان به وی قرار گرفته باشد. در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین تصاویر و اخبار هنرمندان و ورزشکاران محبوب خود می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو