عکس های خانوادگی آریا عظیمی نژاد و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های خانوادگی آریا عظیمی نژاد و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

426

1398/3/9

06:10


عکس های آریا عظیمی نژاد مجری مسابقه عصر جدید + بیوگرافی آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد ، عکس آریا عظیمی نژاد و همسرش ، بیوگرافی آریا عظیمی نژاد ، Hvdh uzdld kChn

نمکستان: آریا عظیمی نژاد موسیقیدان قدیمی ایرانی متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲ در شهر تهران است. وی فارغ التصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه آزاد تهران مرکز بوده و فعالیت در عرصه موسیقی را از ۲۰ سالگی آغاز کرده است. آریا عظیمی نژاد تا کنون موسیقی خیلی از فیلم و سریال ها را برعهده داشته اما با این حال چهره اش در میان مردم شناخته شده نبود تا اینکه در برنامه عصر جدید حضور یافت و باعث شد مردم وی را بشناسند.

زندگینامه آریا عظیمی نژاد و عکس های دیده نشده

خانواده آریا عظیمی نژاد :

آریا عظیمی در خانواده ای هنرمند متولد شد و پدرش نیز در عرصه موسیقی فعالیت می کرد. آریا نواختن سه تار را از پدر خود آموخت. خواهر آریا معلول است. وی در برنامه عصر جدید با دیدن دختری مانند خواهر خود، این مطلب را بازگو کرد.

همسر آریا عظیمی نژاد :

آریا عظیمی نژاد متاهل بوده و ازدواج کرده است. آنها پس از چند سال زندگی مشترک صاحب یک فرزند پسر هستند.

آریا عظیمی نژاد و همسرش

صفحه اینستاگرام آریا عظیمی نژاد :

آریا عظیمی نژاد با آیدی aryaaziminejad در اینستاگرام فعالیت می کند.

صفحه اینستاگرام آریا عظیمی نژاد

سابقه فعالیت آریا عظیمی نژاد :

عظیمی نژاد موسیقیدان مشهور ایرانی با توجه به اینکه پدرش در عرصه موسیقی فعالیت می کرد به این حرفه سوق داده شد و با هدف، رشته موسیقی را در دانشگاه انتخاب کرد. وی نواختن تار را نزد پدر آموخت و قبل از ورودش به دانشگاه دوره های موسیقی را نزد اساتیدی چون جلال ذوالفنون و محمود تاجبخش گذراند. در سال ۱۳۷۳ در حالیکه ترم ۴ دانشگاهش بود پا به عرصه موسیقی تئاتر گذاشت و پس از مدت کوتاهی توانست در جشنواره تئاتر بین المللی فجر نامزد بهترین موسیقی متن شود.

آریا عظیمی نژاد در سال ۱۳۷۷ برای اولین بار موسیقی سریال پزشکان ساخته مسعود کرامتی و نویسندگی اصغر فرهادی را تنظیم کرد و از این راه وارد تلویزیون شد و پس از آن در سال ۱۳۸۱ با ساخت موسیقی فیلم عروس خوش قدم به دنیای سینما راه یافت.

عظیمی نژاد تا امروز موسیقی خیلی از سریال های تلویزیونی از جمله پایتخت، میکائیل، دیوار، پنج کیلومتر تا بهشت، زیر هشت و همچنین فیلم های سینمایی گینس، میم مثل مادر خواب زده ها، آدمکش، طلا و مس، نقاب و … را ساخته است. و نامش به عنوان یک موسیقیدان ایرانی در جهان مطرح می باشد. وی سال ۸۳ در جشنواره موسیقی بریتانیا مقام دوم رشته فولکلور بین المللی با تکنولوژی سه تار را از آن خود کرد و از آنجا با خانم جاسلین پوک آهنگساز و پیانو نواز مشهور بریتانیایی آشنا شد.

عکس های عظیمی نژاد

حضور آریا عظیمی نژاد در برنامه عصر جدید :

عصر جدید برنامه ای بوده که برای استعدادیابی ایرانیان طراحی شده است. این برنامه با تهیه کنندگی احسان علیخانی و داوری اساتید همچون رویا نونهالی، امین حیایی، بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شد. با وجود آثار درخشان آریا عظیمی نژاد اما خیلی از افراد وی را از مسابقه عصر جدید شناختند. فصل اول عصر جدید به اتمان رسیده و اکنون فصل دوم آن یکشنبه و دوشنبه هر هفته از شبکه سه سیما پخش می شود.

احسان علیخانی و آریا عظیمی نژاد در برنامه عصر جدید

علایق و اهداف آریا عظیمی نژاد : 

آریا عظیمی نژاد طرفدار موسیقی ساده است، وی در این مورد گفت : من همیشه وسیقی را در سادگى آن می پسندم، یعنی دوست دارم موسیقی دارای سادگی باشد و پیچیدگی های بیش از اندازه موسیقی مورد پسند من نیست.

عظیمی نژاد در مصاحبه ای گفت : مهمترین هدف من این است که بتوانم خودم را در هرکاری که انجام می دهم کامل تر کنم و این بزرگترین آرزوی من هم هست این تکامل می تواند در شکل های مختلف صورت بگیرد

ممکن است کار کردن با یک ارکستر بهتر یا کار کردن در یک استودیو پیشرفته تر باشد این موارد همگی می توانند در جهت آن تکامل باشد.

آریا عظیمی نژاد

عکس های آریا عظیمی نژاد مجری مسابقه عصر جدید + بیوگرافی

منبعه : نمکستان

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو