اطلاعات جدیدی از فیلم James Bond 25 منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

212

1398/5/30

16:48


اطلاعات جدیدی از فیلم James Bond 25 منتشر شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی فیلم سینمایی James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) با بازی دنیل کریگ اعلام شده است. برای دانلود و دیدن جدیدترین فیلم ها می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش بود که فیلمبرداری فیلم James Bond 25 در جاماییکا آغاز شد و بعد از آن نیز در استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا ادامه پیدا کرد. حال که دیگر به پایان فیلمبرداری این فیلم اکشن و مورد انتظار نزدیک شده ایم، نام رسمی آن اعلام شده است. به تازگی سازندگان این فیلم با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرده اند که فیلم جدید جیمز باند با نام No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) بر روی پرده های سینما خواهد رفت. شما در ادامه می توانید این تیزر کوتاه را که مانند تیزرهای کلاسیک فیلم‌های 007 ساخته شده، تماشا کنید:

قسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌ کند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌ کند. او به باند ماموریتی می‌ دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌ دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بر عهده ملک خواهد بود.

کری فوکوناگا، کارگردان هر 8 قسمت فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی فیلم No Time to Die را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بوده است. دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، کریستوفر والتس، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم James Bond حضور دارند. فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ 8 آوریل 2020 (20 فروردین 1399) اکران شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو