عکس های جدید و دیده نشده ویشکا آسایش + نقش مروارید در سریال نهنگ آبی

عکس های جدید و دیده نشده ویشکا آسایش + نقش مروارید در سریال نهنگ آبی


منبع: نمکستان

604

1398/2/27

20:37


 عکس های جدید و دیده نشده ویشکا آسایش + نقش مروارید

ویشکا آسایش

نمکستان : ویشکا آسایش هنرپیشه توانا و محبوب ایرانی متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ شهر تهران می باشد. وی فارغ التحصیل رشته لیسانس طراحی صحنه و لباس از دانشگاه لندن است و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی امام علی ساخته داوود میرباقری آغاز کرد. وی با نقش آفرینی در فیلم سینمایی ساحره به کارگردانی داوود میرباقری توانایی اش در بازیگری را نشان داد و از آن پس در فیلم های سنمایی عشق + ۲، بلوغ، مسافر ری ایفای نقش نمود.

فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوه ساخته رامبد جوان از کارهای برجسته ویشکا آسایش به شمار می رود. در این فیلم بازیگران توانایی همچون رضا عطاران، بهاره رهنما و مانی حقیقی بازی می کردند. خانم آسایش متاهل بوده و نام همسرش رضا قبادیست. آنها صاحب یک فرزند پسر به نام گیو هستند.

نقش ویشکا آسایش در سریال نمایش خانگی نهنگ آبی : 

سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی و نویسندگی بهرام توکلی محصول سال ۱۳۹۷ می باشد. نهنگ آبی سریالی رمزآلود در فضایی ماجراجویانه است که از تاریخ ۹ بهمن ۹۷ هر هفته از شبکه نمایش خانگی منتشر می گردد. بازیگران توانایی همچون ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، حسین یاری، ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ ، ستاره پسیانی و ویشکا آسایش از نقش آفرینان سریال نهنگ آبی هستند. ویشکا آسایش در این سریال هیئت مدیره شرکت و همسر نادر است. در ادامه عکس های جدید و دیده نشده ویشکا آسایش بازیگر نقش مروارید در نهنگ آبی را با شما به اشتراک می گذاریم.

بیوگرافی و عکس های ویشکا آسایش

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده ویشکا آسایش بازیگر نقش مروارید

جدیدترین عکس ویشکا آسایش

جدیدترین عکس ویشکا آسایش و بیوگرافی

جدیدترین عکس های ویشکا آسایش

زندگینامه ویشکا آسایش و جدیدترین عکس های ویشکا آسایش

بیوگرافی و عکس های جدید ویشکا آسایش

بیوگرافی و عکس های جدید ویشکا آسایش

بیوگرافی و عکس های جدید ویشکا آسایش

عکس های جدید و دیده نشده ویشکا آسایش + نقش مروارید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو