کریستوف والتس در نقش یک تبهکار بازی خواهد کرد

منبع: بلاکس آپ

143

1398/6/13

18:53


کریستوف والتس در نقش یک تبهکار بازی خواهد کرد

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، کریستوف والتس (Christoph Waltz) قرار است در یک سریال جدید با لیام همسورث (Liam Hemsworth) همبازی شود. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به تازگی اعلام شده که کریستوف والتس (Christoph Waltz) بازیگر فیلم Django Unchained قرار است در یک سریال که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده و محصولی از استودیو کوئیبی، ایفای نقش داشته باشد. او در این سریال قرار است در کنار بازیگری چون لیام همسورث (Liam Hemsworth) نقش یک تبهکار را ایفا کند. داستان این فیلم بر روی شخصیتی به نام داج ماینارد با بازی همسورث تمرکز دارد که در تلاش است همسر خود را از یک بیماری سخت نجات دهد. او به این خاطر پیشنهاد حضور در یک بازی مرگبار را قبول می‌ کند. ماینارددر ابتدا فکر می‌ کند شکارچی این ماجراست، اما در حقیقت یک طعمه و بازیچه است. والتس در این سریال نقش شروری با نام مایلز سلرز را دارد. محور اصلی سریال مبارزه یک انسان برای بقای زندگی و خانواده اش است.

از آخرین آثاری که والتس در آن ایفای نقش داشته است می توان به فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) اشاره کرد. والتس پیش از این برای بازی در فیلم‌ های «حرامزاده‌های لعنتی» و «جنگوی زنگیر گسسته» برنده جایزه اسکار شده است. سریال جدید والتس، توسط استودیو تلویزیونی CBS کوئیبی ساخته شده است. این سریال توسط نویسنده سابق «سوپرانوس»، نیک سانتورا، نوشته شده و کارگردانی آن را نیز سازنده «مرد دیوانه»، فیل آبراهام انجام داده است. هر دو شخص معرفی شده به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت خواهند کرد. این سریال یکی از چندین پروژه‌ای است که کوئیبی در آوریل 2020 (فروردین 1399) منتشر می‌ کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو