عکس های خانوادگی وحید نفر و همسرش و دخترش مانلی + بیوگرافی کامل

عکس های خانوادگی وحید نفر و همسرش و دخترش مانلی + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

186

1398/6/17

19:20


عکس های جدید وحید نفر و همسرش + بیوگرافی وحید نفر

وحید نفر ، عکس وحید نفر و همسرش ، بیوگرافی وحید نفر Vahid Nafar

نمکستان: وحید نفر بازیگر تلویزیون و سینما، دستیار کارگردان، کارگردان، دوبلور و عروسک گردان ایرانی می باشد. وی متولد ۲۶ آبان ماه ۱۳۵۸ بوده و فعالیت در عرصه هنر را به طور جدی از دوران دانشگاهی آغاز کرد. وحید از نظر تحصیلات آکادمیک مدرک لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر داشته و در سال ۱۳۸۶ از دانشگاه هنرهای زیبای تهران فارغ التحصیل شده است. البته وی دوره لیسانس خود را در موسسه آموزش عالی سوره گذراند. در ادامه با بیوگرافی کامل وحید نفر و عکس های جدید وی همراه ما باشید.

عکس های وحید نفر

خانواده وحید نفر :

وحید نفر در خانواده ای تقریبا پرجمعیت متولد شد. وی به غیر از خودش ۲ خواهر و ۲ برادر دیگر را داراست و اصالت خانوادگی پدرش به ترک های قشقایی شهر شیراز بر میگردد.

همسر و فرزند وحید نفر :

وحید نفر چندین سال پیش ازدواج کرده و متاهل است. وی صاحب یک فرزند دختر به نام مانلی است که اکنون تقریبا ۵ سال سن دارد.

وحید نفر و همسر و فرزندش

صفحه اینستاگرام وحید نفر :

وحید نفر با آیدی vahidnafar در اینستاگرام حضور فعالیت داشته و عکس های شخصی و کاری خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

 

صفحه اینستاگرام وحید نفر

سابقه فعالیت وحید نفر : 

وحید نفر بازیگر خوب کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را به طور جدی  از سال ۱۳۷۸ زمانیکه ۲۰ سال سن داشت، آغاز کرد.  وی در واقع از دوران دانشگاه در محیط های هنری حضور پیدا کرد و با توجه به علاقه اش رشته دانشگاهی اش را انتخاب نمود. وحید نخستین دفعه با اجرای نمایش سفرنامه مرجان تجربه بازیگری بر روی صحنه تئاتر را بدست آورد و از آن پس به عنوان مسئول کارهای مربوط به نمایش های دانشگاهی برگزیده شد.

وحید نفر برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ با نقش آفرینی در فیلم ۲۱ اینچ ساخته ابوذر صفاریان پا به عرصه سینما گذاشت و در سال ۱۳۸۶ نیز با بازی در سریال رنگ نوروزی از قاب تلویزیون دیده شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو