فیلمبرداری فیلم ترسناک The Invisible Man به پایان رسید

منبع: بلاکس آپ

104

1398/6/28

18:45


فیلمبرداری فیلم ترسناک The Invisible Man به پایان رسید

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده، جیمی بل قرار است در فیلم Without Remorse در کنار مایکل بی جردن ایفای نقش داشته باشد. برای دانلود جدیدترین فیلم های روز دنیا می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش بود که کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که قصد دارد فیلمی جدید از سری معروف Tom Clancy's بسازد و همچنین گفته شد که مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Black Panther نیز قرار است نقش اصلی را در این فیلم ایفا کند. حال به تازگی بازیگری جدید برای این فیلم معرفی شده است. براساس خبری که وبسایت ورایتی منتشر کرده، جیمی بل که یک جایزه بفتا دارد قرار است با جردن هم بازی شود. او هم اکنون در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با پارامونت پیکچرز برای ایفای نقش در این فیلم اکشن است. باید گفت که این اولین بار نیست که بل و جردن با هم در یک فیلم همبازی می شوند. این دو بازیگر پیش از این در فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) با هم همبازی شده بودند. 

اگر مذاکرات به خوبی پیش برود، بل قرار است در فیلم Without Remorse نقش شخصیتی به نام رابرت ریتر را ایفا کند که معاون رئیس عملیات سازمان CIA است. این شخصیت در دنیای Clancy یکی از شخصیت‌ های اصلی بوده و در بیشتر کتاب های این مجموعه حضور داشته است.

جردن در فیلم Without Remorse نقش شخصیت جان کلارک را بر عهده دارد که در 17 رمان از تام کلنسی حضور داشته است و بیشتر به‌ عنوان شخصیت دوم در مجموعه Jack Ryan (جک رایان) شاهد حضور او بودیم و او در رمان Without Remorse نقش نیز نقشی مهم را بر عهده داشت. او در این رمان در جنگ ویتنام در نیروی دریایی آمریکا خدمت می‌ کند و به‌ دنبال آن در رمان Rainbow Six، او در نیروهای ضد تروریستی چند ملیتی خدمت خواهد کرد. فیلم Without Remorse به‌ منشا داستان جان کلارک خواهد پرداخت. استفانو سولیما، کارگردان فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو)، وظیفه کارگردانی فیلم Without Remorse را بر عهده دارد که در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط تیلور شریدان در حال بازنویسی است. گفتنی است که فیلم Without Remorse در تاریخ 18 سپتامبر 2020 (28 شهریور 1399) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو