استایل دهه هفتادی مدل‌های گوچی/ عکسها

منبع: ایران آرت

151

1398/3/12

14:10


کالکشن ریزورت 2020 برند گوچی با الهام از استایل و لباس‌های دهه هفتاد میلادی رونمایی شد.

ایران آرت: هر سال شاهد لوکشین‌های جذابی برای کلکسیون ریزورت گوچی هستیم. گوچی برای این کلکسیون به سراغ بنا و مکان‌های تاریخی و هنری می‌رود و امسال مجموعه موزه کاپیتولین رم میزبان این برند بود. قدمت این موزه به سال 1471 میلادی برمی‌گردد و جزو اولین موزه‌های دنیا است و آثار و مجسمه‌های زیادیی را در خود جای داده است و به طور کلی گنجینه‌ای از فرهنگ و تاریخ رم است.

البته هری استایلز نیز برای اجرای برنامه حضور داشت و مدل‌ها در میان نور چراغ قوه مهمانان وارد رانوی شدند.

بر اساس گزارش مدوپیا، حال و هوای کلی لباس‌های این کلکسیون نشان دهنده استایل‌های دهه هفتاد میلادی است و مثل همیشه شاهد اکسسوری‌های جالب و بعضاً عجیب بودیم. اما این تنها هدف الساندرو میکله نبود. بلکه الساندرو این بار طراحی‌هایش را حول مسائل مربوط به حقوق زنان انجام داده بود و روی لباس‌ها اشاراتی به شعارهای گروه‌های فمنیسم در دهه 70 و قوانین آن دروان داشته است.

الساندرو میکله دهه هفتاد را انتخاب کرده بود زیرا از نظر او در این دوران زنان و مردان راحت‌تر و فارغ‌تر از کلیشه‌های جنسیتی لباس می‌پوشیده‌اند و همین موضوع در لباس‌ها نیز مشهود است.

او می‌گوید: از قوانین مخصوصاً آنهایی که بر انتخاب‌های شخصی دلالت می‌کند بیزار هستم. آشوب را ترجیح می‌دهم و به نظرم زیبایی از آشوب برانگیخته می‌شود.

کلکسیون کروز 2020 معمولاً در نیمه زمستان برای خرید در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و آیتم‌های متفاوتی از جمله کت‌های زمستانی، کلاه‌ها، پیراهن‌ها و ... را شامل می‌شود تا مشتریان خاص این برندها در هر تعطیلاتی بتوانند از این آیتم‌ها استفاده کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو