کمپانی والت دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن Frozen 2 منتشر کرد

منبع: بلاکس آپ

416

1398/7/2

14:33


کمپانی والت دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن Frozen 2 منتشر کرد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی تریلری جدید از انیمیشن Frozen 2 منتشر کرده است که در آن شاهد اتفاقات جدید و هیجان انگیزی هستیم. در ادامه این خبر با ما همراه باشید

به تازگی و در حاشیه برنامه صبح بخیر آمریکا، سومین تریلر انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) منتشر شده است، که در آن شاهد تصاویر جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار هستیم. در سومین تریلر ما از داستان اطلاعات بیشتری را کسب می کنیم و با گذشته السا و آنا بیشتر آشنا می شویم. همچنین در تریلر جدید ما شاهد قدرت های جدید السا هستیم و از طرفی دیگر آنا در تلاش است تا از خواهرش در برابر هر خطری دفاع کند، چرا که تهدیدی بزرگ در کمین السا است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمیشن Frozen 2، السا چرا با قدرت‌هایی جادویی متولد شده است؟ در انیمیشن فروزن 2 قرار است به ریشه قدرت السا پرداخته شود که این قدرت باعث تهدید پادشاهی او شده و حال السا به‌همراه آنا، کریستف، اولاف و اسون به یک ماجراجویی خطرناک و خاطره‌انگیز قدم خواهد گذاشت. در انیمیشن Frozen، السا ‌می‌ترسید که قدرتش برای جهان بیش از حد و خطرناک باشد و در انیمیشن Frozen 2، او باید امیدوار باشد که قدرتش برای نجات آن‌ها کافی باشد.

جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. انیمیشن Frozen 2 در تاریخ 22 نوامبر 2019 (1 آذر 1398) اکران می شود. انیمیشن Frozen در سال 2013 به روی پرده‌ سینما ها رفت و در نهایت توانست 1 میلیارد و 200 میلیون دلار بفروشد. شما برای دانلود فیلم Frozen می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو