زیبای 6.5 لیتری + عکس

منبع: نوداد

107

1398/7/4

15:43


لامبورگینی وننو خودرویی اسپرت با تعداد تولید محدود برای اولین بار در نمایشگاه موتورشوی ژنو سال ۲۰۱۳ به نمایش درآمد. این خودرو روی شاسی یک تکه فیبرکربنی ساخته شده‌است که قبلاً هم در ساخت برخی از مدل‌های آوانتادور بکار گرفته ش کمک یک موتور ۶٫۵ لیتری V12 قدرتی معادل ۷۵۰ اسب بخار را داراست. این موتور صفر تا صد ۲٫۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۵۵ کیلومتربر ساعت را برای وننو رقم زده‌است. چراغ‌های بزرگ جلو و چراغ‌های بومرنگ مانند عقب. داخل خودرو هم مانند سایر لامبوها دارای طراحی خاصی است. چرخ‌های جلوی این خودرو ۲۰ اینچی و چرخ‌های عقب هم ۲۱ اینچی است.

لامبورگینی وننو رودستر یکی از گرانترین خودروهای لامبورگینی خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید پیش از این نیز وننو با نمایش خیره‌کننده خودش در موتورشو جنوا نمایش لافراری و مکلارن را کمرنگ کرد.

لامبورگینی وننو رودستر

با آمدن لامبورگینی وننو رودستر شاهد یک ری اکشن فوری دیگر از جانب لامبورگینی بودیم. کمپانی به علاقه‌مندان قول داده‌است که در سال ۲۰۱۴ این خودرو به مبلغ ۳٫۳ میلیون یورو بدون مالیات که با مالیات چیزی حدود ۴ میلیون یورو می‌شود تحویل آن‌ها بدهد. هرچند ما انتظار نداریم که همه علاقه‌مندان با بودجه معمولی بتوانند یک رودستر بخرند اگرچه همه و همه جا دربارهٔ آن صحبت می‌شود.

لامبورگینی رودستر

زیبای 6.5 لیتری + عکس




مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو