بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی به همراه نقش هایشان

منبع: کولاک

136

1398/8/13

16:34


در این پست خبری از بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی نوشته ایم. سریال کتونی زرنگی؛ نخستین سریال تلویزیونی علی ملاقلی‌پور به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه با پایان پیش تولید، جلوی دوربین رفت.

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

همچنین بخوانید:

خلاصه داستان سریال کتونی زرنگی+عکس بازیگران


هدایت هاشمی، افسانه چهره آزاد، ملیکا شریفی‌نیا، علی سلیمانی، محمود جعفری، علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی بازیگران اصلی و رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی بازیگران خردسال «کتونی زرنگی» را تشکیل می‌دهند. بازیگران دیگری نیز در ادامه مسیر به پروژه خواهند پیوست.

سریال کتونی زرنگی یک کمدی پرانرژی اجتماعی است که نگارش فیلمنامه آن را محسن ملکی و حسین حقیقی در حدود ۲۰ قسمت برعهده داشته‌اند.

در خلاصه داستان «کتونی زرنگی» آمده است: “آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه…، ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم! ”

این سریال در «باشگاه فیلم سوره» و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در زمستان امسال روی آنتن برود.

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران؛ بازیگر ایرانی است. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا؛ بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر مهراوه شریفی نیا می‌باشد. محمدرضا شریفی نیا پدر ملیکا شریفی نیا؛ متولد ۲۵ خرداد ماه ۱۳۳۴ در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است. آزیتا حاجیان مادر ملیکا متولد ۲۱ دی ۱۳۳۶، تهران بازیگر تئاتر، سینما وتلویزیونایرانی است.

حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است. مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا متولد ۲۹ فروردین۱۳۶۰ تهران؛ بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. ملیکا شریفی نیا هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به‌طور جدی فعالیت می‌کند. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی شروع کرد.

بیوگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی هفدهم اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار متولد شد ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌است و در آن جا به ورزش فوتبال نیز می‌پرداخته‌است. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به‌طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده‌است.

نخستین فیلم سینمایی با بازی وی یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا است.هدایت هاشمی با سریال “چک برگشتی” ساخته سیروس مقدم در سال ۹۰ تبدیل به چهره شناخته شده ای شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو