عکس عروسی نیلوفر شهیدی که در اینستاگرامش منتشر کرد

منبع: نیک صالحی

350

1398/8/14

21:02


نیلوفر شهیدی در صفحه اینستاگرامش با انتشار متنی زیبا خبر ازدواجش را علنی کرد

نیلوفر شهیدی بازیگر خوش چهره و بااخلاق سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر جوان به تازگی در سریال گاندو که از شبکه سه سیما پخش شده بود و با استقبال بسیار خوب بینندگان روبرو شده بود ایفای نقش کرده بود. این بازیگر زن مدتی پیش در آستانه اربعین حسینی همراه با چند تن از بازیگران و کارگردانان معروف کشورمان راهی سفر زیارتی کربلا شده بود و در پیاده روی اربعین شرکت کرده بود. با تازگی نیلوفر شهیدی در صفحه اینستاگرامش تصویری منتشر کرد که نشان می داد ازدواج کرده است و او خبر ازدواجش را علنی کرد. در ادامه این تصویر او متن زیبایی نیز قرار داد که عشق و علاقه او به همسرش را نشان می داد. در ادامه در نیک صالحی می خواهیم عکس عروسی نیلوفر شهیدی را با یکدیگر ببینیم. با ما همراه باشید.

عکس عروسی نیلوفر شهیدی بازیگر

نیلوفر شهیدی بازیگر جوان ایرانی و فرزند اسفندیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلم برداری سینما و تلویزیون کشورمان عروس شد. نیلوفر شهیدی بازیگر ۳۸ ساله که به تازگی در سریال های گاندو به کارگردانی جواد افشار و مرضیه به کارگردانی فلورا سام نقش آفرینی کرده است با انتشار تصاویری از مراسم عقد خود در اینستاگرام، خبر ازدواجش را علنی کرد.

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال‌های تلویزیون که چندی پیش به همراه کاروان چهل چراغ برای زیارت اربعین به کربلا سفر کرده بود، روز گذشته تصاویری از مراسم عقد خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر و خبر ازدواجش را علنی کرد.

این بازیگر در اینستاگرام خود نوشت:

دل نبستم به جهانی که همه وسوسه است
از همه ارث جهان یک تو برایم کافی ست …
آغاز فصل جدیدی از زندگی

۹۸/۸/۸

ممنونم از همه دوستانی که در مهمترین اتفاق این فصل زندگیم در کنارم بودند.

عکس عروسی نیلوفر شهیدی بازیگر سریال گاندو

عکس عروسی نیلوفر شهیدی در کنار همسرش

باشگاه خبرنگاران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو