عکس و بیوگرافی امیرحسین مدرس و همسرش بهار + طلاق از همسر اول

منبع: نمکستان

240

1398/8/21

01:43


عکس و بیوگرافی امیرحسین مدرس و همسرش بهار بهاردوست + طلاق از همسر اول

عکس های جدید و دیده نشده امیرحسین مدرس

نمکستان : امیرحسین مدرس مجری، خواننده، بازیگر، نویسنده و خطاط ایرانی می باشد. وی در شهریور ۱۳۴۹ شهر تهران متولد شد و ۴۸ سال سن دارد. این بازیگر فارغ التحصیل رشته ی زبان و ادبیات فارسی و دانش آموخته بازیگری از مرکز فیلمسازی وزارت ارشاد بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۶۵ آغاز کرده است. امیرحسین مدرس از همسر اول خود طلاق گرفته و از او صاحب فرزند می باشد.  این بازیگر مجدد ازدواج کرده و متاهل است.

امیرحسین مدرس

همسر امیر حسین مدرس :

امیرحسین مدرس هنرمند محبوب کشورمان در سال ۱۳۸۲ با دختری به نام نازنین اسکندری ازدواج کرد اما زندگی مشترکشان پایدار نبود و با وجود پسرشان ایلیا پس از ۹ سال از هم جدا شدند. پس از آن امیرحسین مدرس با خانم بهار بهاردوست آشنا شد و درنهایت در سال ۱۳۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند. بهار بهار دوست از طریق یکی از دوستان به امیرحسین معرفی شد و از همسر اولش دو پسر به نام های پژمان و امیرحسین دارد. ، مدرس با عاقدی سید محمد خاتمی تجدید فراش کرد.

امیرحسین مدرس در مورد ازدواج دومش گفت : ازدواج من و بهار ازدواج دوم ماست و هر دو سال‌ ها پس از ازدواج اول‌ مان مجرد بودیم، آشنایی ما به واسطه یک دوست مشترک بود که ما را به هم معرفی کرد. بعد از آن رفت و آمد خانوادگی‌ مان شروع شد و چند ماهی به این شکل معاشرت داشتیم. تا اینکه تصمیم به ازدواج گرفتیم.

عکس امیرحسین مدرس و همسر دومش

سابقه فعالیت امیرحسین مدرس :

امیرحسین مدرس یک هنرمند ایرانیست که فعالیت در عرصه اجرا و بازیگری را با گروه کودک و نوجوان شبکه یک شروع کرد و پس از آن وارد رادیو شد. وی در سال ۱۳۷۰ با اجرای بک برنامه پرمخاطب و جالب به نام ” نیمرخ ” در میان مردم محبوب و چهره شد. این بازیگر در شاخه های مختلف هنر از جمله بازیگری، مجری گری، نویسندگی و خوانندگی فعالیت دارد و از خط بسیار زیبایی برخوردارست. امیرحسین مدرس در گاهی مواقع شعر می گوید و در زمینه موسیقی فعال است.

وی با سازهای سه تار، تنبور و دف آشنا بوده و توانسته ۵ آلبوم موسیقی با صدای خودش منتشر کند. وی تعداد زیادی تیتراژ برنامه و سریال خوانده‌ و کنسرتی در برج میلاد کنسرت داشت، از جمله برنامه و سریالهایی که با صدای مدرس بوده می توان مجموعه خوش نشین ها، متهم گریخت، عید امسال و مسابقه هوش برتر را نام برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو