تهرانی‌ها از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند

منبع: برترین ها

106

1398/8/25

15:53


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: شهروندان تهرانی از سفرهای کم اهمیت خودداری و تا حد امکان از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: شهروندان تهرانی از سفرهای کم اهمیت خودداری و تا حد امکان از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند.

منصور درجاتی روز شنبه افزود: تغییر آب و هوای استان از روز چهارشنبه اعلام شده بود و از پنجشنبه نیز شاهد افزایش ابر و آغاز بارش برف در ارتفاعات بودیم.

وی یادآورشد: کاهش دما و افزایش ابر از روز جمعه در سطح استان مشاهده و در نهایت از صبح روز شنبه بارش برف آغاز شد.

درجاتی اظهارداشت: مردم در این شرایط همکاری کنند تا بارش برف در دومین ماه از پاییز، با کمترین اختلال و با بیشترین ذوق سپری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: اکنون بارش برف در مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و شهرستان های شمیرانات، ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای شهرداری در سطح پایتخت مشغول نمک پاشی هستند و حتی برخی شهرستان ها خواهان تعطیلی مدارس شیفت بعد از ظهر هستند.

درجاتی ادامه داد: از بعد از ظهر امروز(شنبه) در مقطعی بارش برف راداریم و سپس شاهد بارش باران خواهیم بود، از همین رو نیازی به اعلام تعطیلی مدارس شیفت بعد از ظهر مشاهده نشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: فردا یکشنبه نیز بارش برف ادامه دارد و طی هفته جاری نیز شاهد کاهش دما خواهیم بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو