اسامی بازیگران سریال شاهرگ + خلاصه داستان و عکس بازیگران

منبع: کولاک

148

1398/9/3

16:34


بازیگران سریال شاه رگ مشخص شدند. سریال شاهرگ به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی سید جلال اشکذری راوی برای شبکه دو سیما ساخته می شود و هم اکنون در مراحل تولید قرار دارد. تصویربرداری این سریال که مدتی پیش و در سکوت خبری آغاز شده بود،همچنان ادامه دارد. این سریال در حال و هوای دهه شصت اتفاق می افتد.

بازیگران سریال شاه رگ

بازیگران سریال شاه رگ

خلاصه داستان

سریال شاهرگ روایتگر  قصه‌های سال‌های نخستین انقلاب و روزهای پر حماسه و لبریز از فداکاری، وفاداری و پایمردی در مواجهه با جریانات پیچیده آن سال‌هاست.

در خلاصه داستان «شاه رگ» آمده است: در سال‌های نا آرام پس از انقلاب در سال ۶۰، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است…

بازیگران سریال

نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، مژگان اخلاقی بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در «شاه رگ» قطعی شده و در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، مدیرتولید: سامان شعشعه، مدیربرنامه ریزی: امیر سلیمانی، دستیار اول کارگردان: ماکان رضایی پور، صدابردار: فرشید احمدی، طراح گریم: مرتضی کهزادی، طراح صحنه: علی مربی، طراح لباس: مهناز نوروزی، منشی صحنه: مژگان تمجیدی، عکاس: رز ارغوان، مشاور رسانه: زهرا دمزآبادی و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو