نازنین کیوانی و همسرش آرش مهاجر مدل و بازیگر ایرانی

نازنین کیوانی و همسرش آرش مهاجر مدل و بازیگر ایرانی


منبع: نیک صالحی

966

1398/9/3

23:16


نازنین کیوانی بازیگر سریال های مینو و احضار عکس های از یک روز برفی خود در کنار همسرش آرش مهاجر مدل و بازیگر را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

نازنین کیوانی بازیگر جوان کشورمان که بدونه تجربه بازیگری برای اولین بار در سریال احضار حضور یافته بود بعد از مدتی دوری از فعالیت های هنری در سریال مینو هنرنمایی کرده است. وی همسر آرش مهاجر بازیگر و مدل جوان ایرانی است و در کنار هم علاوه بر بازیگری در حوزه مدلینگ نیز حضور دارند. در ادامه عکس های از نازنین کیوانی و همسرش زوج جوان هنری را در نیک صالحی مشاهده کنید

عکس های نازنین کیوانی و همسرش

نازنین کیوانی متولد ۲ شهریور ۱۳۶۷ در تهران است. نازنین کیوانی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر مشهد است. او بدون تجربه تئاتری وارد عرصه حرفه ای بازیگری شد. نازنین کیوانی فعالیت بازیگری خود را برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ با سریال نمایش خانگی «احضار» به کارگردانی رامین عباسی زاده در نقش پروا، آغاز کرد. او سپس در سریال تلویزیونی «مینو» با نام قبلی «آشوب» در نقش ساره بازی کرد.

نازنین کیوانی و همسرش در روز برفی

نازنین کیوانی

نازنین کیوانی برای اولین بار بدون تجربه بازیگری و حتی کلاس بازیگری جلوی دوربین رفته است. شوهر پروا در سریال احضار با نام امیر شوهر واقعی نازنین کیوانی نیز هست و آرش مهاجر نام دارد که در این سریال با وی همبازی بوده است.  وی همچنین در سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی نقش کوتاهی را در کنار لیلا حاتمی بازی کرده بود.

نازنین کیوانی و آرش مهاجر

نازنین کیوانی و دخترش آیناز

نازنین کیوانی و شیلا خداداد

نازنین کیوانی و همسر مدلش

ازدواج نازنین کیوانی و همسرش آرش مهاجر

نازنین کیوانی متاهل می باشد. وی چند سالیست که با آرش مهاجر مدل و بازیگر ایرانی ازدواج کرده است. همچنین او صاحب یک فرزند دختر به نام آیناز متولد سال ۱۳۸۸ می باشد.

همسر فعلی او آرش مهاجر یک مدل بین المللی بوده که برندهای زیادی همکاری داشته و دستی هم در بازیگری و تئاتر دارد.

عکس های نازنین کیوانی

نازنین کیوانی و آرش مهاجر

نازنین کیوانی

تصاویر نازنین کیوانی و همسرش

گردآوری گروه سینما نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو