دستمزد میلیاردی مهناز افشار در MBC Persia صحت دارد؟

منبع: ستاره

402

1398/9/5

16:06


طی چند روز گذشته ماجرای حضور مهناز افشار در یک برنامه استعدادیابی در شبکه ماهواره‌ای MBC Persia بسیار حاشیه ساز شده است. به‌تازگی صحبت‌هایی مبنی بر رقم دستمزد مهناز افشار برای حضورش در این برنامه در فضای مجازی به گوش می‌رسد.

ستاره | سرویس چهره‌ها - حضور مهناز افشار در شبکه ماهواره‌ای به عنوان داور در کنار دو خواننده معروف خارج از کشور، او را برای چندمین بار وارد حاشیه کرده است. با این وجود حضور او با حجاب در این برنامه نشان می‌دهد که احتمال بازگشتش به ایران هنوز وجود دارد.  

دستمزد میلیاردی مهناز افشار در MBC Persia صحت دارد؟


حاشیه پلاس:

«طبق ادعای سینما ایده آل مهناز افشار یک میلیون یورو ( حدود ۱۳ میلیارد تومان) برای حضور به عنوان داور در مسابقه پرشیا گات تلنت MBC PERSIA دریافت کرده است، دستمزدی معادل بازی در حدود چهارده فیلم سینمایی! با این وجود حضور مهناز افشار با حجاب اسلامی باعث شده بسیاری همچنان به بازگشت او به ایران امیدوار باشند..»


آیا مهناز افشار می‌تواند به ایران بازگردد؟

دستمزد میلیاردی مهناز افشار در MBC Persia صحت دارد؟


سینما لیدیز:

«تابناک به نقل از متوایان امر گزارش داد؛ هنوز امکان بازگشت مهناز افشار فراهم است اما...
.
حتما ویدئوی وایرال شده حضور مهناز افشار در گات تلنت شبکه mbc را دیده اید. در این برنامه که در سوئد در حال ضبط است، در کنار مهناز افشار، ابراهیم حامدی مشهور به ابی، آرش لَبّاف معروف به آرش، نازنین نور از مجریان و بازیگران ایرانی و آمریکا داوران این مسابقه هستند. تصاویر نشان می‌دهد، مهناز افشار به عنوان داور با حجاب در این برنامه حضور یافته که باعث شده، به باور ناظران هنوز امکان جدی برای بازگشت این سینماگر به فضای رسمی سینما فراهم باشد.
.
پس از انتشار این ویدیو از برنامه استعدادیابی، شماری از متولیان امر امروز در گفت‌و‌گوهای غیررسمی با «تابناک» تأکید کردند، مسیر بازگشت خانم مهناز افشار به فعالیت حرفه‌ای در ایران هنوز فراهم است اما پاسخ نهایی را موکول به زمانی پس از تماشای این برنامه نمودند و تأکید کردند رویه این بازیگر سینما می‌تواند شرایط را به نقطه غیرقابل بازگشت برساند اما هنوز شرایط برای بازگشت فراهم است.»


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو