دانلود بازی Chinese Parents – Idol Agent Career برای کامپیوتر

دانلود بازی Chinese Parents – Idol Agent Career برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

129

1398/9/9

02:38


بازی Chinese Parents روایت کننده یک زندگی نرمال با اصالت چینی است که با المان های تفننی عرضه شده است. شخصیت اصلی بازی در پایان دوران دبیرستان خود به سر می برد و احساسات کودکانه اش تجربیات زیادی را برایش به همراه می آورد. تنها باید از بازی لذت ببرید و با شخصیتی به نام گائوکائو دوست شوید. این تجربه ممکن است چشم انداز خاصی به شما بدهد و بتوانید در زندگی عادی خود و در روابط بین والدین آن را به کار ببرید. بازی قطعه ای منحصربه فرد از زندگی همه ما است و یک شبیه ساز ارزشمند محسوب می شود. شما ۱۸ سال فرصت دارید که از زندگی خود لذت ببرید و انتخاب کنید که چه شخصیتی می خواهید داشته باشید. یک بچه چینی باشید و با خواندن رمان ها و داستان های مختلف معماهای پرشمار بازی را حل کنید.

Chinese Parents Idol Agent Career PC-SiMPLEX

آپدیت جدید Idol Agent Career اضافه شد

دانلود-بازی-Chinese-Parents

بازی Chinese Parents برای بهبود گیم پلی از آثار زیاد ژاپنی الهام گرفته است و حتی متون نمایش داده شده به صورت کامل از یک بازی خاص ژاپنی گرفته شده است. شخصیت ها خوب هستند و از طریق یادگیری مهارت شان می تواند کنترل شان کنید. همه جزئیات زندگی خود را برنامه ریزی کنید و زندگی شادی عاری از استرس را تجربه کنید. همه چیز به شما بستگی دارد و می توانید به مطالعه یا بازی و سرگرمی بپردازید. می توانید تماس های مختلفی با والدین یا دوستان خود بگیرید و حتی یک شغل جدید برای خود پیدا کنید. خانواده شما نسل اندر نسل یک فرهنگ خاص را دنبال می کند و بازهم به شما بستگی دارد که دنباله رویش باشید یا خیر. شما تنها نیستید و در کل می توانید با ۱۴ نفر معاشرت داشته باشید. ریشه های خانواده خود را پیدا کنید و با بازسازی آنها خدمت بزرگی به آیندگان این نسل کنید. این کودک در ظاهر ضعیف است، اما می تواند کارهای بزرگی بکند و به اوج مهارت هایش در پایان دوران فارغ التحصیلی برسد.

info

In this casual yet realistic life sim with a Chinese authenticity, you step into the shoes of an average kid from the first day of life towards the end of your high school days. Study hard, have fun, make friends and face the “Gaokao”, one of the most critical examinations in your life. And perhaps this experience might also give you a special perspective to explore your relationships as a parent and as a child

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP, Vista, 7, 8, 10

Processor: Intel Pentium III 800 MHz+

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 1024×768 High Color +

DirectX: Version 9.0

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و توسط فایل SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو دارای دیتای اصلی بازی + تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا 29م نوامبر 2019 می باشد.

——————–

دانلود بازی Chinese Parents Idol Agent Career-SiMPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو