هدیه لاکچری ازدواج توسط پدر و مادر عروس!

منبع: نیک صالحی

154

1398/9/12

12:24


گران شدن بنزین سوژه داغ بسیاری از روزنامه های و شبکه های اجتماعی بود

با افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن اتفاقات زیادی در کشور رخ داد و تغییرات اساسی در قیمت برخی اجناس اتفاق افتاد. این خبر موضوع بسیار داغی در شبکه های اجتماعی شد و شوخی های زیادی نیز با آن شد. در ادامه در نیک صالحی می خواهیم یک کاریکاتور درباره هدیه لاکچری ازدواج به شما نشان دهیم که در مورد بنزین است. با ما همراه باشید

اینم هدیه لاکچری ازدواج

موضوع سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین و حاشیه‌های آن که همچنان از موضوعات داغ
در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در شهرونگ شد.

هدیه لاکچری ازدواج از طرف پدر و مادر عروس

بد نیست بدانید برندگان و بازندگان سهمیه بندی بنزین چه کسانی هستند

دکتر سید حمید حسینی سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت:
هر چند در شرایط حساس امروز، دفاع از افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی
کار بسیار سختی است، اگر بخواهیم در فضای علمی این موضوع افزایش
قیمت بنزین را بررسی و تحلیل کنیم

باید بگوییم این تصمیم دارای برندگان و بازندگانی بود. وی افزود: بازندگان این افزایش قیمت بنزین عبارت بودند از اقشار مرفه و صاحبان چند خودرو، قاچاقچیان سوخت، واردکنندگان کالای قاچاق از محل ارز حاصل از قاچاق سوخت، قشرهای متوسط جامعه که به دلیل شغلی که دارند، نیازمند بنزینی بیش از ۶۰ لیتر در ماه می باشند و عموم جامعه به علت افزایش نرخ تورم سالانه به میزان ۴ درصد.

برندگان و بازندگان سهمیه بندی بنزین

حسینی ادامه داد: برندگان این تصمیم هم سه دسته اند: دسته اول قشرهای محروم جامعه که فاقد خودرو هستند و از محل این افزایش قیمت، یارانه اضافه دریافت خواهند کرد، دسته دوم مردم، شهرداری ها و سازمان محیط زیست به علت کاهش ترافیک، بهبود محیط زیست و آلودگی هوا، دسته سوم دولت به دلیل کاهش شدت مصرف انرژی در کشور و عدم نیاز به سرمایه گذاری برای ایجاد پالایشگاه جدید و همچنین کسب درآمد ۴۵ هزار میلیارد تومانی از طریق صادرات مازاد بنزین روزانه که میزان آن ۳۰ میلیون لیتر می باشد.

این کارشناس حوزه انرژی در پایان صحبت های خود گفت: ضمنا ما در مسیر اصلاح ساختار غلط اقتصاد کشور که بر مبنای پرداخت یارانه بنا شده باید اقدام کنیم و همزمان با اجرای طرح جامع مالیاتی، بهبود فضای کسب و کار، کاهش هزینه های دولت وکنترل بودجه نهادهای غیر مؤثر در تولید ناخالص ملی، تشدید اقدامات دیپلماتیک و کاهش مرحله ای تعهدات برجامی از این بحران عبور کنیم.

خبرآنلاین و تابناک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو