چطور خودمان ابروهایمان را قرینه سازی کنیم؟

منبع: نمکستان

109

1398/9/25

23:53


چطور خودمان ابروهایمان را قرینه سازی کنیم؟ نمکستان : همانطور که میدانید یکی از بخش مهم صورت که ناثیر زیادی بر روی زیبایی چهره دارد ابروهای اشخاص میباشد. داشتن ابروهایی پر پشت و قرینه آرزوی هر فردیست. امروزه روش های مختلفی پیدا شده که شما میتوانید با استفاده از آن ها ابروهای خود را قرینه […]

چطور خودمان ابروهایمان را قرینه سازی کنیم؟

قرینه سازی ابرو : چطور خودمان در خانه ابروهایمان را قرینه سازی کنیم؟

نمکستان : همانطور که میدانید یکی از بخش مهم صورت که ناثیر زیادی بر روی زیبایی چهره دارد ابروهای اشخاص میباشد. داشتن ابروهایی پر پشت و قرینه آرزوی هر فردیست. امروزه روش های مختلفی پیدا شده که شما میتوانید با استفاده از آن ها ابروهای خود را قرینه و میزان نمایید. در ادامه ی این مطلب ما برای شما ۲ روش خانگی و آسان برای قرینه سازی ابرو تهیه کرده ایم که مطالعه ی آن خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید :

استفاده از دستمال کاغذی و ریمل ابرو یا مداد ابرو

یک دستمال کاغذی را از وسط تا کنید تا خط صاف تا به وجود بیاید. حالا آن را زیر ابروهایتان نگه دارید، با استفاده از یک مداد ابتدا، انتها و خط شکست ابرویتان را علامت بزنید. حالا دستمال کاغذی را بالای ابروهایتان نگه دارید و ابتدا، انتها و خط شکست ابروهایتان را علامت بزنید. حالا نقاط مشخص شده را به هم وصل کنید. حواستان باشد که دو قله باید در یک خط صاف و دو تاج ابرو توسط دو خط کاملا موازی باید به هم وصل شوند. در نهایت قسمت هایی که بیرون از کادر قرار دارند را تمیز کنید و با موچین بردارید و با ریمل یا مداد ابرو جاهای خالی را پر کنید.

قرینه سازی ابرو با استفاده از مداد چشم

یک مداد بردارید کنار لبه ی بینی تان بگذارید و نوک مداد باید با شروع ابرو تلاقی کنید. علامت بزنید. حالا مداد را در امتداد ابرو همانطور که به پره ی بینی چسبیده حرکت دهید و شکست ابرو را علامت بزنید و به همین روال نقطه ی انتهای ابرو را نیز علامت گذاری کنید.حواستان باشد که تمام این کارها باید از روبرو انجام شود. حالا علائم را به وصل کنید و نقاط خارج از کادر را با موچین تمیز نمایید.

قرینه سازی ابرو : چطور خودمان در خانه ابروهایمان را قرینه سازی کنیم؟

چطور خودمان ابروهایمان را قرینه سازی کنیم؟

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو