عکس های خانوادگی و مدلینگ شهاب شادابی و همسرش + بیوگرافی و مصاحبه

عکس های خانوادگی و مدلینگ شهاب شادابی و همسرش + بیوگرافی و مصاحبه


منبع: نمکستان

1,224

1398/3/22

11:37


عکس های جدید شهاب شادابی و همسرش + بیوگرافی شهاب شادابی

شهاب شادابی ، عکس شهاب شادابی و همسرش ، بیوگرافی شهاب شادابی ، aihf ahnhfd

نمکستان : شهاب شادابی متولد ۱۳۶۳ مدل و بازیگر جوان و پرتلاش ایرانی فارغ التحصیل لیسانس مدیریت دیپلماسی  و دارای ۳ مدرک در حیطه طراحی وبسایت می باشد. شادابی علاوه بر حرفه بازیگری یکی از ورزشکاران به نام در رشته بسکتبال و فیتنس است.

زندگینامه و عکس های شهاب شادابی

همسر شهاب شادابی:

شهاب شادابی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

صفحه اینستاگرام شهاب شادابی:

شهاب شادابی با آیدی shahabshadabi در اینستاگرام فعالیت دارد.

صفحه اینستاگرام شهاب شادابی

سابقه فعالیت شهاب شادابی:

شهاب شادابی جوان با استعداد ایرانی اولین بار در سال ۱۳۸۶ در دو تله فیلم ساخته حسین قاسمی ایفای نقش کرد و بازی اش مورد توجه کارگردان قرار گرفت و بعد از آن در دو کار دیگر نقش آفرینی نمود اما کم کم متوجه شد که آموخته هایش در زمینه بازیگری نسبت به هم بازی هایش کمتر است بدین ترتیب تصمیم گرفت جهت بالا بردن اطلاعاتش در کلاس های آموزش بازیگری مرحوم استاد سمندریان شرکت کند.

در کلاس  استاد سمندریان از میان ۳۰۰ هزار هنرآموز جز ۱۰ نفر اول معرفی شد خودش موفقیت در حرفه بازیگری را مدیون محمود عظیمی است. ورود شهاب شادابی به عرصه بازیگری اینطور نبوده که از کودکی به ایم حرفه علاقه داشته باشد. خود در این مورد می گوید : در دوران کودکی کتاب‌ های داستان زیادی می‌ خواندم و معمولا نقش و شخصیت اصلی آن کتاب‌ ها را در تنهایی خودم و به دور از چشم اهالی خانه، بازی می‌ کردم.

بازی در سریال عروس تاریکی :

پس از تمام شدن سریال های ایام ماه مبارک رمضان سریال جدیدی به نام عروس تاریکی ساخته محمود معظمی از شبکه یک سیما در حال پخش است . این سریال در سال ۹۶ فیلمبرداری شده اما در خردادماه ۱۳۹۸ با نقش آفرینی بازیگرانی همچون رویانونهالی ، رضا کیانیان و شهرزاد کمال زاده از شبکه یک سیما منتشر شد.

شهاب شادابی

فعالیت های دیگر شهاب شادابی :

شهاب شادابی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری به عنوان یکی از ورزشکاران به نام ایران محسوب می شود . وی هم در رشته بسکتبال و هم در رشته فیتنس مهارت داشته و صاحب مقام است. شادابی همچنین به عنوان مدل در تبلیغ برندهای خارجی مانند زارا فعالیت دارد. وی در این مورد گفت : « هیچ وقت آرزو و فکر مدل شدن را در سر نداشتم. همه چیز اتفاقی بود اینجاست که می گویند شانس یک بار به در خانه هر کسی می آید و باید آن لحظه خانه باشی، چند سال پیش توسط یکی از دوستانم به یک مراسم در خارج از کشور دعوت شدم و در این مراسم طراحان بزرگ و افرادی که در کار دیزاین بودند نیز شرکت کرده بودند در همین مهمانی بود که از طرف شرکت زارا دعوت به همکاری شدم بعدها با کمپانی های دیگر هم قرا داد بستم البته برای مدل شدن آموزش های خاصی را هم دیدم، کلاس های زیادی برایم گذاشتند و سخت تمرین کردم.  شهاب همچنین ورزشکار رزمی بوده  و دان ۲ موی تای را دارا است.

کناره گیری از مدلینگ :

شادابی در حال حاضر به دلیل نا مساعد بودن شرایط مدلینگ در ایران از این کار کناره گیری کرده است و بیشتر به حرفه بازیگری می پردازد. وی می گوید « الان خوش‌ پوشی فقط ۵۰ درصد برایم مهم و در اولویت باشد»

عکس های دیده نشده شهاب شادابی

خصوصیات و علایق شهاب شادابی :

شهاب شادابی خیلی معاشرتی نیست و با همکارانش در حرفه بازیگری دوست صمیمی ندارد اما تا حدودی با رحیم نوروزی آشنایی دارد. وی به کشور اسپانیا علاقه زیادی داشته و در اولویتش قرار دارد پس از آن  دوست دارد روسیه با دمای منفی ۱۸ یا ۲۲ درجه را تجربه کند.

عکس های جدید شهاب شادابی و بیوگرافی

سریال های تلویزیونی شهاب شادابی :

  • عروس تاریکی
  •  نفس
  • کیمیا
  • زاویه هفتم
  • فاخته
  • کیمیا
  • سایبر
  •  و …

فیلم های سینمایی شهاب شادابی :

  • لینا
  • دعوتنامه
  • فرشتگان قصاب
  • و …

بیوگرافی و عکس های جدید شهاب شادابی

بیوگرافی و عکس های جدید شهاب شادابی

شهاب شادابی و مادرش

شهاب شادابی و مادرش

بیوگرافی و عکس های شهاب شادابی

بیوگرافی و عکس های شهاب شادابی

پژمان بازغی و شهاب شادابی

پژمان بازغی و شهاب شادابی

شهاب شادابی

عکس های شهاب شادابی و همسرش از مدلینگ تا بازیگری + بیوگرافی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو