برترین ها: تعویض درب گاراژ یکی از آن نوع نوسازی هایی است که به ارزش خانه شما می افزاید. ولی بعضی از پروژه ها هستند که خمیازه را از بچه های شما دور می کنند.

والدینی که جیب گشادی دارند و دوست دارند به دنیای کودکانشان زرق و برق بدهند، درب گاراژ را فراموش کرده و به نصب آپشن هایی مانند درب مخفی زیر پلکان یا خانه درختی، آکواریوم های دیواری و استخرهای شنا به اندازه زمین اسکیت، رو می آورند.


بسیاری از این پروژه ها ده ها هزار دلار خرج برمی دارند. اگر این مقدار پول برایتان اهمیتی ندارد، می توانید با آن سرگرمی و خیال بیشتری به خانه بیاورید. در بعضی از موارد، این آپشن ها به ارزش خانه شما می افزایند.



1. ورودی مخفی

جاسوس های سینمایی و ابرقهرمان ها همیشه بر راهروهای مخفی پشت کتابخانه یا پلکان متکی هستند. ولی چرا فقط آنها باید از این سرگرمی بهره ببرند؟

شرکت مهندسی Creative Home یکی از شرکت هایی است که می تواند برای فرزندانتان راه های مخفی بسازد. این شرکت، یک ورودی مخفی در اتاق بازی و پشت کشوهای دراور تعبیه کرده است.

اغلب این پروژه ها حدود 8 هزار تا 1 هزار دلار خرج برمی دارند و بیشتر مناسب بچه های 8 سال به بالا هستند. وقتی بچه ها بزرگ شوند و بتوانند کتاب های اسرارآمیز و تخیلی مثل هری پاتر بخوانند، قدر این پروژه ها را خواهند دانست.


,10 آپشن اضافه در خانه برای لوس کردن فرزندانتان!,دنیای کودکانه



2. ترامپولین تعبیه شده در زمین

آیا می خواهید یک فنر زیر پای فرزند خود بگذارید؟ می توانید در حیاط پشتی خانه خود یک ترامپولین بر روی سطح زمین تعبیه کنید تا سطح فنری آن با سطح زمین یکی شود.

این روش چند مزیت عملی و زیبایی دارد. نصب ترامپولین همسطح با زمین، ریسک زخمی شدن کودک را کاهش می دهد. زیرا در این نوع بازی ها اغلب بچه ها از کنار ترامپولین به روی زمین می افتند و زخمی می شوند.

سیستم های زمینی ترامپولین به قیمت 1550 دلار فروخته می شوند و مالکان خانه باید 800 تا 1800 دلار دیگر برای نصب آن بپردازند.

این بازی برای بچه های 6 سال به بالا مناسب است و حتماً به هنگام بازی کسی باید مراقب آنها باشد. ضمناً این تأسیسات چیزی به ارزش خانه نمی افزاید.


,10 آپشن اضافه در خانه برای لوس کردن فرزندانتان!,دنیای کودکانه



3. صحنه تئاتر در حیاط

اگر دوست دارید فرزندانتان به تئاتر علاقه مند شوند از این نوع پروژه ها استفاده کنید.

این صحنه تئاتر که از چوب سرخ رنگ شده ساخته شده است، و ابعاد آن 12 در 9 فوت است، بر روی سکویی قرار گرفته است و از دو طرف دیوار دارد و جلوی آن پرده نصب می شود. این صحنه تئاتر 29920 دلار خرج برمی دارد که شامل حمل و نقل و نصب پرده هم می شود. این تأسیسات برای همه سنین مناسب است.


,10 آپشن اضافه در خانه برای لوس کردن فرزندانتان!,دنیای کودکانه



4. اسکیت پارک در حیاط پشتی

اسکیت بوردینگ یکی از ورزش هایی است که رشد سریعی در ایالات متحده دارد و گزینه های داشتن اسکیت پارک در هر خانه ای سریعاً گسترش می یابند.

شرکت Rampage تجهیزات اسکیت از جمله ریل هایی به قیمت 150 دلار و رمپ هایی با قیمت پایه 2510 دلار می فروشد. شرکت Pillar Design Studios اسکیت پارک های سفارشی به همراه کاسه های اسکیتی می فروشد که بجای استخر هم استفاده می شوند. اخیراً این شرکت یک کاسه به مساحت 1500 فوت مربع (140 متر مربع) به قیمت 45000 دلار ساخته است.

اسکیت پارک بیشتر برای نوجوانان مناسب است. آکادمی بیماری های کودکان در آمریکا توصیه می کند که بچه های زیر 5 سال اسکیت بازی نکنند و بچه های 6 تا 10 سال فقط با نظارت بزرگترها اسکیت کنند.
تأثیر آن بر ارزش خانه بستگی دارد به اینکه آیا کاسه های اسکیت بازی، قابلیت تبدیل به استخر را دارند یا خیر. گاهی هم ارزش خانه را کم می کنند، زیرا خریداران ممکن است نخواهند که خانه شان اسکیت پارک داشته باشد.


,10 آپشن اضافه در خانه برای لوس کردن فرزندانتان!,دنیای کودکانه



5. دیوارهای صخره نوردی

اگر فرزندانتان از دیوار بالا می روند، شاید وقت آن است که برایشان دیوارهای صخره نوردی بخرید. این نوع دیوارها می توانند سرگرم کننده و آموزنده باشند.

این دیوارها بسته به ارتفاعشان برای بچه های 5 سال به بالا مناسبند. هر چند که بچه های کوچکتر هم با نظارت بزرگترها می توانند از آنها استفاده کنند.

تأثیر این آپشن بر ارزش خانه شما صفر است. حتی ممکن است دیوار صخره نوردی دست ساز، از ارزش خانه شما بکاهد.


,10 آپشن اضافه در خانه برای لوس کردن فرزندانتان!,دنیای کودکانه



6. خانه درختی

خانه های درختی برای کودکانی که از زمین بازی خسته شده اند، یک پناهگاه خوب است. این خانه درختی که حدوداً 2 متر مربع مساحت دارد در ارتفاع دو متری روی یک درخت نصب شده است و پنجره، بالکن و یک میله فرار اضطراری برای آمدن به سطح زمین دارد. یک نردبان برای بالا رفتن هم دارد. کل هزینه های ساخت آن 38870 دلار است.

خانه های درختی به علت ارتفاع از سطح زمین برای کودکان زیر ده سال مناسب نیستند.

البته در مورد ستاره ها اینطور نیست. تام کروز و کیتی هولمز برای دختر 5 ساله خود، سوری، یک خانه درختی 100 هزار دلاری خریدند که تأسیساتی مثل آب، برق و کفپوش هم دارد. به دلایل امنیتی بر روی آن دوربین هم نصب شد.

تأثیر آن بر روی ارزش خانه صفر است.


,10 آپشن اضافه در خانه برای لوس کردن فرزندانتان!,دنیای کودکانه



7. آکواریوم دیواری

موفقیت فیلم "در جستجوی نمو" نشان داد که ماهی ها می توانند کودکان را سرگرم کنند. هزینه های ساخت یک آکواریوم معمولی رومیزی از چند صد دلار شروع می شود و آکواریوم های دیواری سفارشی می توانند مبالغ 6 رقمی داشته باشند. با این حال، آکواریوم و حیوانات وجود در آن نیاز به مراقبت و تغذیه دارند.

تأثیر آکواریوم بر ارزش خانه صفر است.


,10 آپشن اضافه در خانه برای لوس کردن فرزندانتان!,دنیای کودکانه



8. استخر شنا


استخرها محبوب کودکان هستند. زیرا هم سرگرم کننده هستند و هم راه گریزی از گرمای تابستان هستند. قیمت استخر به نوع آن بستگی دارد. شرکت والمارت استخرهای رو زمینی به قیمت کمی در حدود 249 دلار می فروشد. در حالیکه استخرهای بتنی کار شده در زمین معمولاً حدود 20 هزار تا 45 هزار دلار خرج بر می دارند.

با آنکه استخر برای بچه های همه سنین سرگرم کننده است، ولی ریسک هایی هم دارد. حتی استخرهای قابل حمل و بادشدنی برای بچه های کوچک ریسک غرق شدن دارند. یک کارشناس امنیتی می گوید استخر های فول سایز باید از تمام جهات حصارکشی شده باشند.

استخرها ارزش خانه را تا حدود 8 درصد ارزش خانه، افزایش می دهند.


,10 آپشن اضافه در خانه برای لوس کردن فرزندانتان!,دنیای کودکانه



9. خانه های بازی

خانه های بازی می توانند از نظر قیمت و ویژگی ها با خانه های واقعی رقابت کنند. این قلعه بازی مجلل، بطور سفارشی به سبک خانه های انگلیسی دهه اول قرن نوزده ساخته شده است.

آپشن های دیگر می توانند ارزانتر باشند. مثلاً یک خانه 8 در 9 فوتی حدوداً 3199 دلار خرج بر می دارد.

تأثیر این آپشن بر ارزش خانه صفر است.


,10 آپشن اضافه در خانه برای لوس کردن فرزندانتان!,دنیای کودکانه



10. راه آهن در باغچه


بچه ها از قطار خوششان می آید. این ریل های قطار مثل یک مینی دیزنی لند در حیاط پشتی شما هستند.

یک مجموعه قطار ابتدائی حدوداً چند صد دلار خرج برمی دارد. آنهایی که پلان های بزرگتری دارند، از 2000 دلار برای مجموعه های دست ساز شروع می شود و ریل ها و قطارهای سفارشی با جزئیات بیشتر، حدوداً 100 هزار دلار هزینه دارند.