چند ایده‌ی جذاب و کاربردی برای هدیه روز پرستار

منبع: فرزند

388

1398/10/5

13:01


چند ایده‌ی جذاب و کاربردی برای هدیه روز پرستار

آیا می‌دانید که روز پرستار چه تاریخی است؟ درست است که در تقویم جهانی روز مخصوصی برای پرستاران عزیز وجود دارد ولی در تقویم شمسی ما ایرانی‌ها ۱۱ دی ماه که مصادف است با ولادت حضرت زینب روز پرستار نامیده شده است.

در این روز خاص افراد زیادی که در خانواده، اقوام و یا دوستانشان پرستار دارند هدیه مخصوصی تهیه کرده و به پاس قدردانی از زحمات پرستار عزیزشان آن هدایا را به وی تقدیم می‌کنند. خرید هدیه همیشه کار سختی است چرا که پیدا کردن ایده‌های نو و غیر تکراری کمی دشوار است؛ ایده‌ای که هم کاربردی باشد و هم با بودجه و سلیقه نیز همخوانی داشته باشد. اگر شما نیز می‌خواهید هدیه‌ای مناسب برای این روز خریداری کنید بهتر است که این مقاله را دنبال نمایید چرا که ما قصد داریم در این مقاله چند ایده خاص برای هدیه روز پرستار را به شما معرفی کنیم همراه ما باشید.

چند هدیه خاص برای روز پرستار

نمی‌توان تمامی هدیه‌های مخصوص این روز را در یک مطلب بیان کرد به همین دلیل ما چند نمونه مناسب را بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

پاور بانک:

پاور بانک دیگر تبدیل به یک وسیله ضروری برای زندگی شده است چراکه همه مشکل تمام شدن باطری گوشی را دارند. اگر پرستار مورد نظر شما پاوربانک ندارد می‌توانید برای او یک پاوربانک خریداری کنید. البته این نکته را در نظر بگیرید که اگر جنس اصل خریداری کنید هزینه آن نیز بالا خواهد بود.

شکلات سفارشی:

اگر می‌خواهید هدیه روز پرستار شما متفاوت و خیلی خاص باشد پیشنهاد می‌کنیم که شکلات‌های سفارشی را انتخاب کنید.

شکلات‌های سفارشی این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید بر اساس سلیقه خود نوشته و شکل روی شکلات را خودتان انتخاب کنید. مثلا می‌توانید اسم فرد و یا حتی شکل و طرح مورد نظر خود را روی شکلات حک کنید. علاوه بر این شما می‌توانید طرح روی بسته‌بندی هر شکلات را هم خودتان انتخاب و یا پیشنهاد دهید.

همین حالا سری به صفحه اول سایت شوکوبرند به آدرس www.ChocoBrand.com زده و نمونه شکلات‌های سفارشی را مشاهده کنید. قطعا از دیدن قیمت‌ها و طراحی‌ها شگفت‌زده خواهید شد.

وجه نقد:

با هدیه دادن وجه نقد در واقع حق انتخاب را به طرف مقابلاتان هدیه می‌دهید. اما همیشه این هدیه مناسب نیست چرا اصل هدیه دادن کمک کردن نیست بلکه نشان دادن ارزش طرف مقابل است. پس دقت داشته باشید که این هدیه برای این روز مناسب است یا نه؟

پیشنهاد میکنیم مطلب آداب هدیه دادن و هدیه گرفتن را نیز مطالعه بفرمائید.

لباس:

لباس چون یک کالای مصرفی است و همیشه مورد نیاز همه پس یک هدیه مناسب هم برای روز پرستار می‌باشد. بهتر است که اول نوع لباس را انتخاب کنید مانند پیراهن، شلوار و یا کاپشن و … سپس سایز طرف مقابل را در آن لباس پیدا کنید چراکه اگر هدیه خریداری شده شما اندازه وی نباشد بسیار بد خواهد شد. بعد از تمامی این کارها می‌توانید هدیه را خریداری کنید.

کیف پول:

کیف پول همیشه انتخاب خوبی برای هدیه دادن بوده و هنوز هم هست. می‌توانید انواع مختلف کیف‌های پول را برای هدیه دادن انتخاب کنید اما شاید بهترین انتخاب کیف پول‌های چرم باشد. فقط قبل از خرید مطمئن شوید که فرد مورد نظر شما در این اواخر کیف پول خریداری نکرده باشد.

با ایده‌های مختلف هدیه برای روز پرستار آشنا شدید. شما نیز می‌توانید همین حالا سری به سایت شوکوبرند زده و یک هدیه مناسب برای این مناسبت خریداری کنید. ممنون که با این مقاله نیز همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو