بنابر گزارش جدید وبسایت کول دانلود، دو سریال جدید خواب زده و آقازاده به زودی به لیست سریال های در دست پخش نمایش خانگی افزوده خواهند شد. در حالی امسال، شاهد سال بسیار شلوغ و پرترافیکی در نمایش خانگی بودیم ولی تا بدین جا آمار دانلود سریال مانکن ودانلود سریال دلنسبت به سایر سریال های شبکه نمایش خانگی رکورد بالاتری بوده است!

1- سریال آقازاده /  شعار: خواب را از چشم مسوولان می گیرد!!

 

new 4 s11plit 2

آقازاده را به جرات می توان مهم ترین سریال زمستان 98 دانست. تقریبا همگی منتقدین بر این ادعا اتفاق نظر دارند که آقازاده را باید به عنوان قوی ترین و پرمحتوا ترین سریال زمستان امسال تلقی کرد و جدی گرفت چرا که پتانسیل های بسیاری برای جذب مخاطبین دارد.

قصه آقازاده به وسیله حامد عنقا به رشته تحریر در آمده است. نویسنده ای که ظاهرا به خوبی نبض مخاطبین را می شناسد، چرا که تا کنون هر داستانی نوشته است بسیار مورد توجه قرار گرفته است، از سریال قلب یخی 15 سال پیش گرفته تا  سریال پدر که همین سال قبل از شبکه 2 سیما پخش می شد.

بهرنگ توفیقی در حالی کارگردانی این سریال را پذیرفته است که کاملا با دست پر پا به میدان گذاشته است، چرا که پس از یک انتخاب هوشمندانه در گزینش یک فیلمنامه نویس موفق به نام حامد عنقا، کستینگ بسیار پرمهره و سنگین وزنی را هم در دست گرفته است. ستارگانی همچو: نیکی کریمی, امین حیایی, ثریا قاسمی ,امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی.

شما می تونید این سریال بسیار زیبا که همگان مدت زمان زیادی در انتظار آن بوده اند را از لینک زیر دانلود نمایید. لازم به ذکر است که تمامی فیلم های و سریال ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها (50% تخفیف) برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد

دانلود قانونی این اثر: دانلود سریال آقازاده

2- سریال خواب زده / در ژانر: ماورایی و ترسناک

 

new 400215s11plit

خواب زده نیز یکی دیگر از سریال های زمستانی نمایش خانگی است، کاری از سازندگان پایتخت ولی این بار در ژانر ماورایی و ترسناک. سیروس مقدم همانند سایر کارهایش با کمک الهام غفوری و همچنین با قصه ای به قلم سعید نعمت الله خواب زده را در دو فصل ساخته است. سیروس مقدم و تیم سازنده اش هر دو فصل خواب زده را در تابستان و پاییز امسال کامل کرده و از یک ماه پیش راهی قائم شهر شد تا فصل شم پایتخت را بسازد. / دانلود سریال پایتخت 6

به گفته سازندگان، «خواب زده» یکی از آثار پربازیگر شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت الله ساخته شده است. لازم به ذکر است که این کارگردان موفق تلویزیونی برای اولین بار است که تصمیم بر تست زدن شانس و تجربه اش در شبکه نمایش خانگی دارد. گرچه حسین سهیلی زاده هم تا این جا به عنوان یک کارگردان تلویزیونی شناخته می شد ولی دیدیم که چگونه با ساخت سریال مانکن همه را شگفت زده کرد.

بازیگران سریال خواب زده به ترتیب زیر می باشند: امیر علی دانایی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، کوروش سلیمانی، فرید سجاد حسینی، سام درخشانی، ایرج نوذری، لادن مستوفی، علیرضا شجاع نوری و سیما بابایی. خواب زده در فضایی عاشقانه و ماورایی تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می کشد.

در ادامه می تونید به لینک دانلود قانونی و مجاز این سریال با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها (50% تخفیف) دسترسی داشته باشید.

دریافت قانونی این اثر: دانلود سریال خواب زده