همراهی ارکستر زهی متشکل از 11 نوازنده با گروه دال

89

1398/3/25

10:45


شایان شکرابی می‌گوید گروه دال در حال تولید یک‌ تک‌آهنگ است که فضای آن کاملاً شبیه آلبوم اول است.

همراهی ارکستر زهی متشکل از 11 نوازنده با گروه دال

سرویس موسیقی هنرآنلاین: شایان شکرابی موسیقیدان، پیانیست و سرپرست گروه دال درباره فعالیت‌های جدید این گروه گفت: چهارشنبه 29 خرداد در تالار وحدت کنسرت برگزار می‌کنیم. این کنسرت برای ششمین بار بعد از دی‌ماه سال پیش تمدید شد و با همان روال قبلی دیگر اجراها و با اندکی تغییر برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در این اجرا تمامی قطعات به‌صورت ارکسترال از آلبوم "کلاغ سفید" و گلچینی از آلبوم "گذر از اردیبهشت" برای مخاطبان نواخته خواهد شد. تنها تغییر نسبت به دیگر اجراها اضافه شدن یک ارکستر زهی متشکل از 11 نوازنده خوب و تواناست. در کنسرت پیش رو داریوش آذر همخوان، امیر فرهنگ اسکندری نوازنده عود و مهگل صدری بک وکال به‌عنوان اعضای مهمان با ارکستر ما همکاری خواهند شد.

شکرابی همچنین گفت: درباره آلبوم جدید و زمان شروع پیش‌تولید آن نمی‌توانم قطعی نظری بدهم، اما مشغول ساخت یک تک‌آهنگ هستیم که فضای آن کاملاً شبیه آلبوم اول است. اشعار این کار سروده غزل مهدوی است و آهنگسازی آن را خودم انجام داده‌ام، ضمن آنکه تنظیم این قطعه توسط گروه صورت گرفته است.

سرپرست دال همچنین گفت: این کار قرار بود زودتر منتشر و وارد فضای مجازی شود، اما پروسه صدور مجوز آن به خاطر برخی مشکلات و تغییرات در دفتر موسیقی وزارت ارشاد کمی به تأخیر افتاد. این تک‌آهنگ یک والس عاشقانه و ملودی شیرین است که مطمئنم مخاطبانی که آلبوم اول ما را بیشتر دوست داشتند آن را دوست خواهند داشت.

گروه دال چهارشنبه 29 خردادماه ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو