واکنش غم انگیز آوا دارویت بازیگر سریال وارش به سقوط هواپیما + عکس های گریان او

منبع: کولاک

425

1398/10/20

01:15


آوا دارویت بازیگر سریال وارش در یادداشت های روزانه خود دلنوشته ای تلخ برای قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی به همراه عکس های گریان از خودش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. این بازیگر ایرانی ایتالیایی این شب ها در سریال پر بیننده وارش در نقش نوبر دختر میر بابا هنرنمایی می کند.

دلنوشته آوا دارویت بازیگر سریال وارش

آوا دارویت بازیگر دو رگه ایرانی و ایتالیایی است که از پدری ایتالیایی و مادری ایرانی در ۲۲ شهریورماه ۱۳۷۲ در ایتالیا متولد شد و یک برادر به نام آرمان دارد.

اوا دارویت در صحفه شخصی اش نوشت : (یادداشت روزانه ى آوا) شهر من آلــوده به انــدوه است…! بوی مرگ می دهد… مادری آنسو تر سوگِ پسرک جوانش را دارد…!

تازه دامادی به جای طعم عسل در ماه مبارکش ، درد مزه میکند…!. پدری خسته است ، آنقدر خسته که همین روزها برای همیشه می خوابد…!. و من از خون می ترسم…! از مرگِ آرزو می ترسم … از نااُمیدی می ترسم … از امروز می ترسم …! خیلی می ترسم…

آوا دارویت بازیگر سریال های وارش و هست و نیست

آوا دارویت را در سریال هست و نیست در نقش باران دیده ایم، و در سریال وارش از فاز سوم سریال وارد قصه شده است و نقش نوبر دختر میربابا را ایفا می کند.

لازم به ذکر است که آوا برای اولین بار در سریال معمای شاه به ایفای نقش پرداخته است. اما سریال هست و نیست بود که برای او به عنوان سکوی پرتاب محسوب شد و در نقش باران در میان مردم به محبوبیت بسیاری دست یافته است.

گفتنی است آخرین کاری وی سریال ایلدا به کارگردانی راما قویدل می باشد که در نقش هاویر  هنرنمایی کرده است و به زودی این سریال از تلویزیون پخش خواهد شد.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو