در حالی که در تاب و تاب سریال های نمایش خانگی هستیم، در هفته جاری شاهد پخش قسمت 21 از سریال جذاب مانکن و همچنین قسمت هفتم از سریال دل خواهیم بود. شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود هر 2 این آثار افزون بر بسیاری دیگر از محصولات سینمایی و سریالی نمایش خانگی را به گونه کاملا قانونی و مجاز، دانلود کنید. لازم به ذکر است که لینک های دانلود سریال مانکن ، دانلود سریال دل و همچنین دانلود سریال خواب زده به مانند همه آثار دیگر این سایت با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد.

 

دانلود قسمت 20 مانکن

سریال مانکن به اذعان تمامی مخاطبین و بینندگان از آثار موفق و قوی بوده که توانسته بسیاری را به تماشای ان بنشاند. داستانی پرکشش و جان دار که با اهنگ های بسیار زیبا و عاشقانه فرزاد فرزین همه چیز را تکمیل کرده است.

فرزاد فرزین، لیندا کیانی محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, حسین پاکدل و الهام پاوه نژاد در حالی کستینگ و ستارگان این سریال را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن آمده است: "همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند".

اکنون باید منتظر ادامه این سریال در قسمت 21 شد. شما را به دیدن این قسمت از سریال جذاب مانکن در سایت کول دانلود دعوت می کنیم. شما می توانید قسمت بیست و یکم مانکن را با 5 کیفیت گوناگون و با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 21 سریال مانکن

 

 

دانلود قسمت هفتم دل

 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی از نیمه آذر وارد شبکه نمایش خانگی شده است. در همین چند قسمت آغازین، لوکس بودن و فضای پرزرق و برق این سریال، انتقاداتی را برانگیخته است.

مجری طرح مجموعه شبکه نمایش خانگی دل، در پاسخ به انتقادات مطرح شده درباره لوکس بودن فضای این سریال، تاکید می کند می توان ناملایمات و تلخی هایی را که در زندگی امروز وجود دارد، با دیدن فیلم، خواندن کتاب یا تماشای سریال تعدیل کرد.

بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر نیز لیست بازیگران سریال دل را تشکیل داده اند. در خلاصه داستان دل می خوانیم که: "جهان دل، جهان ناشناخته ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه دل را تصاحب می کنند و …"

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت هفتم از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت هفتم سریال دل