دانلود Titanium Backup Pro v8.4.0.2 – پشتیبان گیری کامل در اندروید

دانلود Titanium Backup Pro v8.4.0.2 – پشتیبان گیری کامل در اندروید


منبع: پی سی دی

108

1398/10/29

04:55


دانلود Titanium Backup Pro v8.4.0.2 - پشتیبان گیری کامل در اندروید

Titanium Backup نرم افزاری جامع برای کاربران مشتاق اندروید و دستگاه های روت شده می باشد.  این نرم افزار پاسخی به بیشترین سوال مطرح شده از سوی کاربرانی است که گوشی های خود را روت کرده اند. و آن سوال این است که ” من چطور می توانم از نرم افزارهای گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنم؟ ”
Titanium Backup از نرم افزارهای گوشی شما و اطلاعات مربوط به آنها نسخه پشتیبان تهیه می کند. این بدین معنی است که با بازیابی بازی ها می توانید روند قبلی بازی را ادامه دهید. اگر شما علاقه مند به نرم افزارهای موزیک مانند Shazam هستید برنامه تیتانیوم بکاپ اندروید بدون دستخوردگی برچسب ها از آن نسخه پشتیبان تهیه می کند. مطمئنا امکان بازیابی اطلاعات را نیز به شما می دهد.این نرم افزار با داشتن امکانات بسیار قدرتمند و حرفه ای و تنظیمات فراوان در نوع خود بهترین می باشد.
برنامه بکاپ کامل اندروید تنها نرم افزاریست که از قابلیت های تهیه نسخه پشتیبان ، بازیابی اطلاعات ، فریز کردن نرم افزار ها ، اطلاعات و لینک ها پشتیبانی می کند. همچنین از نرم افزارهای اصلی سیستم پشتیبانی کرده و شما می توانید تمامی نرم افزارها را از کارت SD یا به درون آن منتقل کنید.

تبلیغات
دانلود
دانلود

دانلود فایل نصبی APK برنامه Titanium Backup Pro

نسخهحجمسرور پی سی دی
نسخه PRO7MBDOWNLOAD
Arm641MBDOWNLOAD
X861MBDOWNLOAD
Patcher v1.9884KBDOWNLOAD

– اندروید مورد نیاز : 1.5 و بالاتر

– جهت اجرای این برنامه باید گوشی موبایل شما روت شده باشد

تصاویر
راهنمای نصب
1. فایل نصبی APK را دانلود و بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو