از نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در کنار مادرش تا بدآموزی به سبک شیلا (۸۷۳)

از نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در کنار مادرش تا بدآموزی به سبک شیلا (۸۷۳)


منبع: نیک صالحی

440

1398/11/8

03:25


نیوشا ضیغمی بازیگر سرشناس و جذاب کشورمان تصویری از مادرش در کنار دختر کوچولویش لنا را در صحفه شخصی اش منتشر کرده و نوشته که خانواده اش عشق و همه چیز وی هستند.

نیوشا ضیغمی بازیگر زیباروی کشورمان به تازگی تصویری در کنار مادرش همراه با دخترش لنا را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. این بازیگر به همراه مادرش در فیلم سینمایی چارسو بازی کرده بودند. در ادامه عکس های از نیوشا ضیغمی و دخترش لنا به همراه مادرش را در نیک صالحی مشاهده کنید.

نیوشا ضیغمی و دخترش

نیوشا ضیغمی بازیگر سریال در چشم باد که با این سریال به تلویزیون معرفی شد و به اوج شهرت رسید اکنون علاوه بر بازیگری در عرصه تبلیغات و مدلینگ نیز فعالیت دارد و لازم به ذکر است که وی کلینیک زیبایی نیز دارد. این بازیگر ۳۹ ساله از همسرش آرش پولاد خان دختری به نام لنا دارد.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از  نیوشا ضیغمی , افسانه پاکرو , ویشکا آسایش , مهراب قاسم خانی , شیلا خداداد , محسن تنابنده , علی اوجی , مریم وطن پور , خاطره اسدی , بهار ارجمند , ملیکا شریفی نیا , نسرین مقانلو , سیما تیرانداز , ترلان پروانه , مریم معصومی , آوا دارویت , مرجانه گلچین , ساناز طاری و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

نیوشا ضیغمی نوشت : خانواده یعنی عشق یعنی همه چیز …

نیوشا ضیغمی و دخترش لنا و مادرش

نیوشا ضیغمی و مادرش

نیوشا ضیغمی و دخترش لنا

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

افسانه پاکرو نوشت : آیا اصالت ذاتی است یا اکتسابی؟ ممنون میشم جواب این سوال رو اگر مطمئن هستین در کامنت بنویسید من زیاد این سوال رو در مواجه با آدمهایی که در مسیر زندگی با آنها برخورد میکنم، از خودم می پرسم و اغلب به این جواب میرسم: اصالت ذاتی است و البته اغلب به این جواب میرسم

افسانه پاکرو

ویشکا آسایش نوشت :  چه عجب آروم نشستم😉☺️

ویشکا آسایش

مهراب قاسم خانی نوشت : مسابقه بزرگ بلاگ استار شروع شد

مهراب قاسم خانی

شیلا خداداد نوشت :دختر…جنس عجیبی است چشم هایش را که می بندی، دیدِ دلش بیشتر می شود و دلش را که می شکنی، باران لطافت از چشم هایش سرازیر می شود انگار درست شده تا روی عشق را کم کند….عکس:پیام ایرایی

شیلا خداداد

محسن تنابنده نوشت : بهبود وارد میشود پایتخت۶

محسن تنابنده

علی اوجی نوشت : همینجوری عکس وسط روز …با هوا غیر یهویی

علی اوجی

مریم وطن پور نوشت : 📻🌱📻🌱📻 .مجری رادیو صبح ها انقدر با نشاط می گوید صبح بخیر به امروز لبخند بزن کــــه انگار تو آمده ای …!

مریم وطن پور

خاطره اسدی نوشت : 😄

خاطره اسدی

بهار ارجمند نوشت : ….وتمام…. عروس سرخ : با همه تلخی‌ها و خوشی ها تمام شدی و من هم…

بهار ارجمند

ملیکا شریفی نیا نوشت : برف که می‌بارد

ما غم‌هایمان را

فراموش می‌کنیم

انگار بر تمام تلخی‌ها

پودر قند پاشیده

خدای مهربان ما…🤍

ملیکا شریفی نیا

نسرین مقانلو نوشت : ….😊👌🌹گاهی وقتها به یک چیزی که آرزوشو داری میرسی، بعد تازه میفهمی که چقدر آرزوش، از داشتنش قشنگتر بوده…!!!!! کلا بعضی چیزها و بغضی آدمها از دور قشنگتر هستن!!!

نسرین مقانلو

سیما تیرانداز نوشت : روز برفی تون..دوباره 🤣 پر از عشق..❤️

سیما تیرانداز

ترلان پروانه نوشت : ♨️ • All we have is now •

ترلان پروانه

مریم معصومی نوشت : عکسی به یادگار در سینما چارسو برای تماشایِ یک فیلم دلچسب.

پ ن: خیلی وقت بود از خودم عکسی نذاشته بودم..☺️

مریم معصومی

آوا دارویت نوشت : (یادداشت روزانه ى آوا)💚 براى خودت زندگى کن جان دلم…این را بدان که هرگز نمى توانى تمام جهان را از خودت راضى نگه دارى..! تلاشت در این وادى هیچ ثمرى نخواهد داشت جز یک جنگ روانى مخرب براى خودت…!جنگى که جوانى ات را نابود مى کند…خسته ات مى کند … و روزى مى رسد که حتى دیگر براى خودت هم دوست داشتنى نیستى…! به نظرم سعى کن بهترین خودت باشى … آن روىِ خوبِ خودت…!

به جاى تلاش براى گرفتن توجه مثبت از دیگران روى آنچه خودت خوب و درست مى دانى تمرکز کن…البته که معنى خوب بودن در ذهن هر کسى متفاوت است…! هرکس با معیار و مقیاس خودش خوبى را اندازه مى زند…! درستِ هنجار در یک جامعه ، در جاى دیگرى ناهنجاریست…!
حتى گاهى پیش مى آید که در یک بازه ى زمانى ارزش به ضد ارزش تبدیل مى شود … از این هم عجیب تر که گاهى خوب بودن مورد هجوم قرار مى گیرد! پیش مى آید که مهربانى ات را بَد تعبیر کنند…!نجابتت را ژِست…!تلاشت را شو آف…! مهم نیست…بگذر ، عبور کن…

تا زمانى که خودت باشى… تا زمانى که به وقت تنهایى درد هیچ عذاب وجدانى آزارت ندهد…! تا زمانى که مى دانى خداوند به تو لبخند مى زند و دوستت دارد …مى توانى مطمئن باشى که راه را درست آمدى…💚 بهترین خودت باش جانِ دلم… آن روىِ خوبِ خودت…

آوا دارویت

مرجانه گلچین نوشت : همچنان با عزیزان گروه دوست داشتنی موچین مشغول ضبط این مجموعه هستیم تا انشالا به موقع مجموعه حاضر بشه وبه سمع و نظرتون برسه خیلی خوشحالم که یکبار دیگه در سریالی با حال و هوایی خوش مهمان خونه هاتون میشم، الخصوص که همگیمون روزهای خیلی بد و تلخو و سختی رو پشت سر گذاشتیم😔 شاید تلاش ما برای جلب رضایت شما بتونه ذره ای از اندوه بزرگی که در سینه هامونه کم کنه🙏 به امید روزهای خوش🙏 به امید روزهای بی غم🙏 برای سرزمینم و هموطنان عزیزم که از صمیم قلب دوستشون دارم❤🧡💛💙💚

مرجانه گلچین

ساناز طاری

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو