آکاایران: محلول آب و الکل برای تمیز کردن LCD

آکاایران: روش های صحیح تمیز کردن وسایل برقی

محلول آب و الکل برای تمیز کردن LCD

اختصاصیآکا ایران:  

وسایل برقی بعد از مدتی استفاده کثیف و آلوده می شوند و حتی ممکن لکه های روی آن به آسانی پاک نشود. توصیه می شود قسمت بیرونی و دیواره های وسایل برقی را با دستمال مرطوب پاک کنید و سپس با پنبه آغشته به الکل صنعتی برق بیندازید .

تکنیک تمیز کردن آب میوه گیری

ممکن است بخش های قابل شست و شوی آب میوه گیری به دلیل استفاده مداوم رنگ گرفته باشد. برای تمیز کردن و جلوگیری از رنگ گرفتن این وسایل یک دوم فنجان مایع سفید کننده، یک چهارم فنجان جوش شیرین و چهار فنجان آب گرم را مخلوط کنید و با اسفنجی تمیز روی قسمت های مورد نظر بکشید . حتی می توانید قسمت های قابل شست و شو را به مدت ده دقیقه در این مایع خیس کنید و بعد از آن شسته و خشک کنید.

تکنیک تمیز کردن مایکروویو

تمیز کردن وسایل برقی

دستمالی را به آب لیمو ترش تازه یا الکل آغشته کرده و روی سطوح مایکروویو بکشید تا چربی ها به خوبی از بین برود. نیازی نیست از دستمال زبر ، اسکاچ یا سیم ظرفشویی استفاده کنید. برای جلوگیری از پاشیدن چربی غذا به دیواره ها هنگام پخت روی غذاهای چرب سلفون بکشید.

تکنیک تمیز کردن اتو

برای از بین بردن گچ اتو و جرم گیری داخل محفظه آب آن مقداری سرکه بریزید و بعد از چند ساعت آن را خالی کنید . محفظه را چند بار پرو خالی کردن با آب به طور کامل شست و شو دهید .

تکنیک تمیز کردن تلویزیون LCD

ابتدا تلویزیون را در زمان تمیز کردن خاموش کنید و با دستمالی خشک غبار آن را بگیرید . سپس پنبه ای را به محلول آب و الکل آغشته کنید و روی صفحه تلویزیون بکشید . الکل تمام لکه های چرب و جای اثر انگشت را از بین می برد . بهتر است از دستمال های حوله ای و پرز دار استفاده نکنید . می توانید دیواره های تلویزیون را با پارافین مایع برق بیندازید و با دستمال خشک چربی اضافی را گرفته و براق کنید . می توانید از این روش برای تمیز کردن دیگر وسایل صوتی -  تصویری رنگ تیره نیز استفاده کنید . 

منبع :

روش های صحیح تمیز کردن وسایل برقی  | خانه داری