دیدنی های روستوف و آشنایی با بهترین نقاط گردشگری و تفریحی آن

دیدنی های روستوف و آشنایی با بهترین نقاط گردشگری و تفریحی آن


منبع: آرگا

77

1398/11/12

12:06


روستوف از جمله بزرگترین شهرهای روسیه است بسیاری از گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند برای شرکت در بازی های جام جهانی به این منطقه سفر می کنند موقعیت جغرافیایی این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است و با وجود تنوعی که در دیدنی های روستوف وجود دارد می توان به سراغ بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی رفت.

هر ساله تورهای گردشگری مهمی به روستوف برگزار می شود که با جذب بالای گردشگر و توریست از رونق بیشتری نیز برخوردار بوده اند شهر روستوف از آب و هوایی معتدل و مطبوع برخوردار است دور تا دور این شهر پر از پارک های زیبا و سرسبز است بسیاری از میدان های این شهر دارای قدمت تاریخی هستند و محلی برای پیاده روی عابران می باشند. روستوف یک شهر تاریخی در روسیه است و از جاذبه های زیادی نیز برخوردار می باشد.

رستوران، فضای سبز، کافه ها و از جمله مکان های معروفی است که خیلی از گردشگران در سفر خود به روستوف از آن ها دیدن می کنند لذتی که همه گردشگران می توانند تجربه کنند گردش در کنار رودخانه های این منطقه است که جذابیت های زیادی دارد. در روستوف بناهایی که یادبود ارزشمند هستند خیلی توجه شما را به خود جلب می کند شاید یکی از دلایلی که گردشگران به این شهر سفر می کنند شرکت در فستیوال ها و مسابقات است که در کنار این تفریحات به سراغ جاذبه های گردشگری دیگر نیز می روید. بهترین زمان های سفر به این شهر در ماه های آوریل، سپتامبر و آگوست است در این ماه ها می توانید از جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای بکری برخوردار است که می توانید از نزدیک این چشم اندازهای را مشاهده کنید.

دیدنی های روستوف و جذابیت ها:

روستوف یک شهر بندری با وجود چشم اندازهای خاص است رود دون یکی از رودهای مهم است در این شهر قرار گرفته است بناهای تاریخی که در این شهر قرار دارند و به یکی از جاذبه های توریستی در این شهر تبدیل شده اند شامل بناهای یادبودی، تاریخی و کلیساها هستند که این مجموعه آثار تاریخی در میراث فرهنگی به ثبت رسیده اند.

حاشیه رود دون:

رود دون یکی از جاذبه های توریستی و دیدنی های روستوف است این رود در حوالی خیابان پوشکین واقع شده است قدم زدن در کنار این رود برای شما جذابیت بسیار زیادی دارد در اطراف آن نیز رستوران، فروشگاه های مدرن، تندیس ها و آب نماها وجود دارند که محلی برای گشت و گزار گردشگران هستند. در فروشگاه های این منطقه می توانید سوغاتی های معروف شهر را خریداری کنید چشم اندازهای اطراف این منطقه می تواند توجه هر گردشگری را به خود جلب کند و دارای جذابیت های بسیار زیادی است. جنب و جوشی که این منطقه از روستوف در شب ها دارد آن را به یک پاتوق تبدیل کرده است و بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی است این پاتوق ها محلی برای تفریح جوانان است و بسیاری از دورهمی های دوستانه در این حاشیه برگذار می شود که جذابیت زیادی دارد.

طبیعت زیبای روستوف

بازار مرکزی روستوف:

این بازار وسعت بسیار زیادی دارد و مجموعه فروشگاه های مختلفی در آن وجود دارد این بازار سرپوشیده دارای مغازه ها و غرفه های کوچک است با گشت زدن در این غرفه ها و خرید لوازم و مواد غذایی مختلف می توانید روزی خاطره انگیز و خریدی دلچسب داشته باشید. شما با قدم زدن در این بازار سرپوشیده نه تنها می توانید خریدهای خود را انجام دهید بلکه این امکان را دارید تا از نزدیک با سبک زندگی اهالی روستوف آشنا شوید که اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می دهد.

آشنایی با دینی های روستوف

خیابان پوشکین:

این خیابان دارای فضایی سبز و بسیار دیدنی است در این بخش می توانید از درختان، باغچه ها، کیوسک های غذافروشی، رستوران ها، یادبودها، نیمکت، فروشگاه ها و دیگر امکانات بازدید کنید دو پارک اصلی و مهم که در این منطقه واقع شده اند آن را به یکی از مهم ترین و بزرگ ترین خیابان ها در شهر تبدیل کرده اند. جنب و جوشی که در این خیابان وجود دارد بسیار دوست داشتنی است و برای ایرانیان که به اینگونه خیابان ها عادت دارند یک جاذبه دوست داشتنی است. خیلی از فعالیت های تفریحی خود را در طول روز می توانید در این خیابان انجام دهید قدم زدن در خیابان، غذا خوردن در رستوران و خرید کردن از فروشگاه های مدرن از جذابیت های این خیابان است که می توانید آن را تجربه کنید. خیلی از گردشگران به محض ورود به شهر روستوف از این خیابان دیدن می کنند و در همان روز اول به سراغ قدم زدن در خیابان ها می روند.

خیابان های روستوف

باغ وحش روستوف:

این باغ وحش ویژه کودکان و افرادی است که دوست دارند از نزدیک زندگی حیوانات را مشاهده کنند این باغ وحش دارای تنوع گونه های حیوانی است و از شمار بزرگ ترین باغ وحش ها در روستوف محسوب می شود انواع مختلف حیواناتی که می توانید در این باغ وحش مشاهده کنید شامل خزندگان، زرافه، خرس، ماهی و .. هستند که در این مجموعه عظیم نگهداری می شوند.

جاذبه های روستوف

کلیسای جامع روستوف:

حالا بهتر است به سراغ جاذبه های تاریخی این شهر برویم یکی از مکان های دیدنی روستوف که می توانید از آن دیدن کنید این کلیسای تاریخی است که به عنوان بزرگ ترین کلیسا در شهر شناخته می شود این کلیسای تاریخی متعلق به مذهب ارتدوکس است و از جنبه های مهمی دارای اهمیت است. این کلیسا معماری مشابه کلیسای روسی دارد جالب است بدانید خانم ها برای اینکه بتوانند وارد این کلیسا بشوند باید حجاب داشته باشند.

کلیسای روستوف

تئاتر آکادمیک ماکسیم گورکی:

این جاذبه ویژه علاقه مندان به سینما و تئاتر است این مکان شناخته شده و معروف محلی برای اجرای نمایشنامه های کمدی، دراماتیک و کنسرت است که علاقه مندان خاص خود را دارد و برای اغلب گردشگران دارای جذابیت می باشد. این تئاتر در فصل های تابستان و روزهای تعطیل نیز مشغول به فعالیت است و همواره جذابیت های خاص خود را دارد.

بنای تاریخی روستوف

روستوف یک شهر تاریخی با وجود جاذبه های طبیعی خاص خود است یکی از توصیه هایی که به گردشگران می شود این است که علاوه بر بازدید از مکان های دیدنی روستوف از جاذبه ها و مکان های دیدنی کازان روسیه و دیگر شهرهای مهم و شناخته شده این کشور نیز دیدن کنید زیرا روسیه کشوری با جاذبه های شناخته شده و مدرن است که هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند. از اینکه در این بخش از آرگا همراه ما بودید سپاسگزاریم و از همراهی شما عزیزان نهایت قدردانی را داریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو