دانلود بازی Cook Serve Delicious 3 v0.52 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Cook Serve Delicious 3 v0.52 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

93

1398/11/15

23:58


طرفدران آشپزی می توانند با بازی Cook Serve Delicious 3 در خدمت میلیون ها نفری باشند که دوست دارند غذای خوشمزه میل کنند و کار شما در ظاهر ساده ولی در باطن سخت خواهد بود. شما باید مجموعه ای از بهترین غذاهای آمریکایی را برای مشتریان خود تهیه کنید و اجازه ندهید که آن ها غمگین از رستوران شما به بیرون بروند. خدمه شایسته ای را برای خود استخدام کنید و به آن ها اجازه دهید که دست پخت شما را به مشتری تحویل دهند. سرعت کار خود را بالا برید و با ابزارای مختلف، اقدام به تهیت دستور پخت های مختلف کنید. در سال ۲۰۴۲ به سر می برید و آمریکا در حال تغییر خود است. این تغییر در زندگی روزانه مردم و سلیقه هایشان هم دیده می شود و بنابراین صدها غذای متنوع هم به سبد غذایی مردم اضافه شده است. حال شما مسئول پخت آن ها هستید و باید ساختار کلی گیم پلی بازی را درک کنید.

Cook Serve Delicious 3 v0.52 Early-Access PC-GOG

دانلود-بازی-Cook-Serve-Delicious-3

در بازی Cook Serve Delicious 3 باید سرعت داشته باشید و آشپزی خود را به شهرهای مختلف برسانید. در بخش کمپین بازی، مراحل زیادی دیده می شود که کل آمریکا را شامل می شود و باید کاملا تاثیر گذار پیش بروید. در مسابقات مختلف شرکت کرده و در سرعت جایزه نفر اول را کسب کنید. منوی خود را گسترش دهید و اجازه دهید که طبع غذای کشورهای دیگر هم خودشان را به شما نشان دهند. اثبات کنید که هنوز هم بهترین آشپز هستید و می توانید انبوهی از سفارشات مشتریان را به دست شان برسانید. ده ها ماژول تاثیرگذار روی گیم پلی بازی وجود دارد که از تجربه آن ها لذت خواهید برد. تجربه ای که تماما روی همکاری است و می توانید بازی را از طریق دوست خود یا به صورت آنلاین تجربه کنید. این همکاری لحظات خوش و جذابی دارد و گاها هم وارد فضای فان می شود.

info

Set in the radically-changed war-torn America of 2042, play through an all new story-driven campaign where you cook hundreds of foods—including many brand new to the series—across hundreds of levels in a new gameplay structure that has been completely redesigned to deliver fast-paced action, or take it easy with the all new Chill Mode that can be toggled on or off at any time!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10+

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GPU with at least 256MB of VRAM

Storage: 1200 MB available space

Additional Notes: Minimum resolution of 1280×720 required

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10+

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GPU with at least 512MB of VRAM or better

Storage: 1200 MB available space

Additional Notes: Minimum resolution of 1280×720 required

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 29م ژانویه 2020 در این نسخه لحاظ شده است.

—————-

دانلود بازی Cook Serve Delicious 3 v0.52 Early-Access-GOG

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو