تعبیر خواب خاک برای دیدن خواب انواع خاک در حالت های مختلف

تعبیر خواب خاک برای دیدن خواب انواع خاک در حالت های مختلف


منبع: آرگا

159

1398/11/19

18:51


دیدن خاک درون گلدان یا انبوهی از خاک در خانه و پاشیدن و پراکندن خاک در هوا هر کدام از دید تعبیرگران مختلف، معانی خاص خود را دارند، بنابراین در اینجا می توانید تعبیر خواب خاک را بخوانید.

برخی معبران اسلامی همچون ابن سیرین دیدن خاک در خواب را به نشانه پول و ثروت می دانند، حال معانی آن در حالتهای مختلف می تواند از دیدگاه تعبیرگران مختلف متفاوت باشد. در این مطلب قصد داریم شما را از تعابیر گوناگون خاک آگاه نماییم، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان این بخش همراه ما شوید.

در مطالب قبلی تاکنون انواع تعبیر خواب دریا ، تعبیر خواب شمع، تعبیر خواب صدقه دادن و … را در اختیارتان قرار داده ایم و در صورتی که علاقمند به آگاهی از تعبیر رویای خاک از دیدگاه های مختلف هستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

معرفی تعبیر خواب خاک به روایت معبران مختلف

دیدن خاک در خواب به ثروت تأویل شده است، اگر خواب خاک درون گلدان را ببینید، دلالت بر دستیابی به منفعت مالی از طرف یک دوست می باشد، در صورتی که ببینید در گورستانی از خاک مرده ای در هوا پراکنده شده است و یا اینکه خاک مرده را برداشته و بر روی سرتان می ریزید، بیانگر آن است که از سوی دوست یا آشنایی به ثروت می رسید.

همچنین در صورتی که در عالم خواب در خاک فرو رفته باشید، به معنای غرق شدن در ثروت زیاد و بدست آوردن مال فراوان و بی زحمت می باشد. در ادامه با تعابیری دیگر در این زمینه آشنا می شوید.

تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی

از آنجا که خاک برکت و نعمت می باشد، بنابراین تعبیر آن نیز به معنای مال و پول می باشد. اگر کسی خواب ببیند که خاک جمع می کند بیانگر مال اندوزی و جمع آوری پول توسط بیننده خواب می باشد و در صورتی که خواب ببینید که مقدار زیادی خاک در خانه تان انباشته شده است به نشانه دستیابی به مالی بزرگ می باشد.

تعبیر خواب خاک+عکس

اگر در خواب ببینید که با شتر خاک می آورید (چنان که در قدیم این کار مرسوم بود) به نشانه آن است که ارثی به شما خواهد رسید. تأویل خواب آوردن خاک با اسب به نشانه آن است که از طرف مردی جوانمرد سود می برید و در صورتی که به وسیله الاغ خاک به خانه تان ببرید، بیانگر آن است که به واسطه مردی احمق سودی نصیب شما می گردد.

اگر کسی خوابی ببیند که در هوا خاک می پاشد، به نشانه هدر دادن یا خرج کردن مالش می باشد.

اگر خواب ببینید که خاکی سرخ رنگ آورده اید، بیانگر آن است که دچار خشم و هیجان می شوید. در صورتی که رنگ آن سبز باشد، تعبیری از چمن را دارد و خاک زرد از آنجا که کمی غیر طبیعی است، خبر از بیماری و ناراحتی دارد. همچنین دیدن خاک به رنگ سیاه به نشانه غم و مصیبت می باشد.

تفسیر خواب خاک

اگر کسی خواب ببیند که در حال بیرون آوردن خاک از چاه می باشد به نشانه آن است که مالی را به زحمت بدست خواهد آورد و در صورتی که خاک را در چاهی می ریخت، یعنی آن که زیان مالی به وی خواهد رسید.

اگر کسی خواب ببیند که از تپه ای، خاک بر می دارد، تعبیر آن آسان کردن مشکل و برداشتن مانع از سوی بیننده خواب می باشد، ضمن اینکه به میزان خاکی که برداشته است، سودی نصیبش می شود.

تعابیر دیدن خاک از دیدگاه ابن سیرین

دیدن خاک در خواب، حال کم باشد یا زیاد به نشانه پول می باشد. در صورتی که در خواب ببینید که خاک در خانه تان است، یعنی به همان میزان، به مالی بی رنج و زحمت دست پیدا می کنید.

نظر معبران در مورد دیدن رویای خاک

اگر کسی خواب ببینید که خاک می خورد یا خاک جمع کرده و یا بر می دارد، تعابیر همه آنها به نشانه آن است که وی دارای مال و درم می باشد.

تعبیر رویای پراکندن خاک از نظر ابراهیم کرمانی

در صورتی که در خواب ببینید از خانه تان خاک بیرون کشیده و پراکنده می کنید، دلالت بر خرج کردن و هزینه کردن مالتان دارد. در صورتی که ببینید خاک از دست خود می پاشیدید، یعنی به همان میزان پول و مال جمع می کنید و از آن نیز سود می برید.

تعبیر خواب از نظر امام صادق (ع)

دیدن خاک در خواب بر ۵ وجه می باشد :

  • مال
  • منفعت
  • شغل دنیا
  • رسیدن فایده از طرف پادشاه
  • رسیدن فاید از طرف رئیس

تعبیر خواب به روایت حضرت یوسف (ع)

از دیدگاه این تعبیرگر اسلامی، اگر کسی در عالم خواب ببیند که خاک می خورد، به نشانه خوردن مال یتیمان می باشد.

تعبیر رویای خاک

تعبیر رویای محد العنبری

معبرانی مثل محد العنبری، دیدن خاک در خواب را تعبیری از مردم می دانند، به این دلیل که مردم (انسان) از خاک خلق شده است، ضمن اینکه این خواب می تواند بر دنیا و اهلش نیز دلالت داشته باشد.

تعبیر رویای خاک از دید آنلی بیتون

در صورتی که خواب ببینید که کسی بر روی شما خاک می پاشد، بیانگر آن است که دشمنانتان در پی آن هستند که به اعتبار و شهرت تان لطمه وارد نمایند.

دیدن خاک کوزه گری در رؤیا به نشانه مشوش و پرشان شدن به خاطر بدبختی و فقر می باشد. در صورتی که دختری خواب ببیند که با نامزدش بر روی خاک کوزه گری راه می روند، بیانگر آن است که به خاطر کسب پول و منفعت بیشتر وی را ترک خواهد کرد.

تعبیر رویای زیر و رو شدن خاک اطراف گیاهان و گل ها نیز به نشانه دستیابی به موقعیت های مطلوب می باشد.

تعبیر رویا از دیدگاه کارل گوستاو یونگ

این تعبیرگر غربی دیدن خاک یا در تماس بودن با آن را نماد رشد و باروری و مبنایی محکم و سفت برای زندگی می داند، از این رو شما نیازمند آن هستید که اهداف خود را عملی تر دنبال نمایید.

تفسیر رویای خاک

همچنین دیدن خاک در صورتی که خشک و سخت باشد، به نشانه آن است که با خودتان صادق نمی باشید و سعی دارید تا در زیر پوسته ای محکم و سخت پنهان شوید.

تعبیر خواب گرد و خاک

دیدن گرد و خاک در خواب به معنای ثروت و مال می باشد، بنابراین اگر کسی خواب ببیند که در مکانی پر از گرد و خاک قرار دارد به طوری که خاک به گلویش رفته و یا بر سر و صورتش نشسته است به نشانه دست یافتن به ثروت و حریص بودن در جمع کردن و خوردن مال می باشد.
اگر در خواب ببینید که بر روی گرد و خاک راه می روید، یعنی اینکه ثروت خود را به رخ دیگران می کشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو