عکس های سامان دارابی و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

عکس های سامان دارابی و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

232

1398/11/25

16:45


سامان دارابی متولد سال ۶۱ در شهر تهران است. بیشتر در تئاتر فعالیت داشته تا در سینما و تلویزیون و حتی در بزرگداشت هفته تئاتر در سال ۸۸ لوح تقدیر بازیگری نیز دریافت کرده است.

نمکستان: سامان دارابی متولد سال ۶۱ در شهر تهران است. بیشتر در تئاتر فعالیت داشته تا در سینما و تلویزیون و حتی در بزرگداشت هفته تئاتر در سال ۸۸ لوح تقدیر بازیگری نیز دریافت کرده است. تکیه کلامی که در یکی از سریالهای تلویزیونی به کار میبرد باعث شهرت هرچه بیشتر وی شده است. مروری میکنیم به زندگی هنری سامان دارابی

سامان دارابی عکس سامان دارابی و همسرش بیوگرافی سامان دارابی

تحصیلات :

او دارای مدرک لیسانس بازیگری و نیز فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه آزاد است. وی در آموزشگاه سینمای ایران به کار تدریس بازیگری و نیز کارگردانی اشتغال دارد. پیش تر او پیشنهاد تدریس در دانشگاه آزاد را به دلیل دستمزد پائین آن رد کرده بود.

بازیگری تئاتر :

آغاز فعالیتهای هنری سامان دارابی با تئاتر بود. به گفته خودش در انتخاب نقشهایش برای تئاتر بسیار حساس است و سعی میکند نقشهای شبیه به هم را به هیچ وجه بازی نکند. او در نمایشهای زیادی به روی صحنه رفت و مفتخر به دریافت جوایز گوناگونی شد. کاندیدای بهترین بازیگر مرد در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر در سال ۹۳، دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگری مرد برای بازی در تئاتر معرکه اهل طرب، تقدیر از وی در ششمین جشنواره تئاتر تجربه در سال ۸۱ گوشه ای از افتخارات سامان دارابی برای سالها فعالیت در عرصه تئاتر کشور بود.

سامان دارابی

وی در مصاحبه ای اغلام کرده به زودی قصد دارد تا نمایشی را با کارگردانی خودش به روی صحنه ببرد. سامان به گفته خودش سعی میکند بیشتر وقتش را برای تئاتر بگذارد تا بازی در فیلمهای سینمائی و تلویزیونی. حضور او در مدیومهای سینما و تلویزیون بسیار محدود بوده است، هرچند از نظر او بازیگری تمام عشق و علاقه اوست و برایش فرقی نمی کند که در سینما باشد یا تئاتر و تلویزیون و او برای بازی نقشی در سینما و تلویزیون به اندازه ایفای نقشی در تئاتر، حساس و سخت گیر است. اما سعی دارد بیشترین تمرکز و حواسش را برای کار تئاتر بگذارد.

زندگی خانوادگی :

سامان هنوز ازدواج نکرده و همدم تنهایی او سگ خانگیش ملوس است که بسیار دوستش دارد. در مورد والدین او و تحصیلات و شغل شان و همچنین تعداد خواهران و برادرانشان و اینکه آیا آنها هم در دنیای هنر حضور دارند یا نه اطلاعی در دسترس نیست.

عکس های جدید سامان دارابی

بازی در سریال گسل :

وی با سریال گسل بود که در تلویزیون بیش از پیش دیده شد. تهیه کننده این سریال محسن چگینی چند کار سامان دارابی را در تئاتر دیده بود و او را بر ای بازی در گسل به کارگردان فیلم علیرضا بذرافشان معرفی کرد. به گفته خود سامان حضور محدود او که به چند سکانس کوتاه ختم میشد، باعث شد که آنطور که باید در فیلم دیده نشود ولی با اینحال کارگردان از حضور و بازی او در فیلم بسیار راضی بوده. او در سریال نقش فردی به اسم شوکت را بازی میکرد که با تکیه کلام بچه زرنگ تیرون شناخته میشد. گسل یک فیلم درام حادثه ای و کمدی است که در آن بازیگرانی چون: بیژن امکانیان و سام درخشانی نیز حضور داشتند.

از بازی در معمای شاه تا تبریز در مه :

اولین حضور سامان دارابی در تلویزیون به فیلم زیر بازارچه به کارگردانی محمد عمرانی برمیگردد که در سال ۸۰ از تلویزیون پخش شد. وی پس از آن در سریالهای متعددی به ایفای نقش پرداخت که از این میان مشهورترین شان معمای شاه و تبریز در مه بود.

زندگینامه و عکس های جدید سامان دارابی

زندگینامه و عکس های جدید سامان دارابی

زندگینامه سامان دارابی

زندگینامه سامان دارابی و عکس های جدید و دیده نشده

عکس های جدید سامان دارابی

عکس و بیوگرافی سامان دارابی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو