هزینه سفر به تور بالی در کشور اندونزی

منبع: نمکستان

179

1398/3/30

17:21


هزینه سفر به تور بالی در کشور اندونزی

هزینه سفر به تور بالی در کشور اندونزی

اندونزی واقع در قاره آسیا است و چون از چندین قاره تشکیل شده آن را مجمع الاجزایر می نامند. جزیره بالی یکی از زیباترین جزیره های آن است که به بهشت طبیعت گردان معروف است و گزینه مناسبی برای سفر است پیشنهاد می شود یک بار به تور بالی سفر کنید البته بحث مهم آن هزینه های این سفر است که در این مقاله کاملا توضیع داده می شود.

شرایط اخذ ویزای اندونزی در تور بالی 

برای سفر به جزیره بالی در کشور اندونزی مثل هر جای دیگری بایستی ویزا آن بگیرید. برای این کار باید به سفارت کشور اندونزی بروید که این سفارت در خیابان قائم مقام فراهانی واقع شده جنب ساختمان پزشکان نرسیده به خیابان بهشتی می باشد. هزینه ای که بایستی بخاطر گرفتن ویزا پرداخت کنید تقریبا ۱۰۰ دلار است. دو مورد مهم که هر شخصی برای گرفتن ویزا باید بداند این است که مدت اعتبار ویزای توریستی آن کشور چقدر است و مصاحبه آن به چه صورت است. دراندولزی ویزای توریستی اش ۲ ماه اعتبار دارد و مصاحبه ی حضوری ندارد.

مدارک مورد نیاز:

فرم درخواست که به طور کامل و درست پر شده

شناسنامه و کارت ملی  و همچنین  بایستی از تمام صفحه‌های آن کپی شده باشد

گذرنامه که اعتبارش شش ماه باشد به همراه کپی آن

دو قطعه عکس ۴×۳ هم رنگی هم سیاه سفید

نامه مربوط به دارایی و پرینت گردش حساب بانکی

بلیط هواپیما و مشخصه رزرو هتل

هزینه هتل و اقامت در تور بالی 

هر سال گردشران زیاد ی به تور بالی میروند و بایستی این کشور از هتل های شیک زیبا برخوردار باشد که واقعا همین طور هم هست. نکته قابل توجه این است که تقریبا همه ی هتل های آن از وای فای و صبحانه ی رایگان برخوردارند. اگر قصد دارید سفری اقتصادی و کم هزنیه داشته باشید  هتل های معمولی آن شبی تقریبا ۱۰۲ تا ۲۰۰ هزار روپیه است می توانید این ها را امتحان کنید ولی اگر میخواهید  سفری لوکس داشته باشید به هتل های خوب آن بروید.

هزینه سفر به تور بالی در کشور اندونزی

هزینه هتل ها در تور بالی 

** ستاره :  از ۱۰۰٫۰۰۰ تا ۲۵۰٫۰۰۰ تومان

*** ستاره : از ۱۳۰٫۰۰۰ تا ۴۰۰٫۰۰۰ تومان

**** ستاره :  از ۱۵۰٫۰۰۰تا ۵۵۰٫۰۰۰ تومان

***** ستاره :  از ۳۵۰٫۰۰۰ تا ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

واحد پول

واحد پول کشور اندونزی روپیه است که به تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۷،  قیمت هر یک روپیه ۵۹۶.۶۱ ریال می باشد.

هزینه حمل و نقل  در تور بالی 

قیمت تاکسی در بالی خیلی زیاد نیست. به ازای سوار شدن تاکسی ۷ روپیه باید پرداخت کنید و به ازای هر یک کیلومتر بیشتر نیز ۸ روپیه اضافه بر آن پرداخت شود. اگر دربست باشد ۴۱ هزار روپیه باید پرداخت شود. بلیط وسایل نقلیه عمومی آن روزانه ۳۵۰۰ روپیه است. بنزین در این شهر لیتری ۸.۷۰۰ روپیه است.

هزینه خورد و خوراک در تور بالی 

در این شهر قیمت غذاهای محلی خیلی کم است به گونه ای که با ۱۰ هزار روپیه قابلیت میل کردن یک غذای بسیار خوشمزه در کنار خیابان را دارید. اگر قصد دارید در یک رستوران معمولی تنهایی غذا میل کنید بایستی حدودا ۲۷ هزار روپیه پرداخت کنید، اگر می خواهید در رستوران بهتر دونفره غذا بخورید تقریبا هزینه انتان۲۸۰ هزار روپیه می شود. هزینه آب معدنی در این شهر ۷ هزار روپیه بوده و اگر هر روز کافه میل می کنید بایستی ۲۲ هزار روپیه هزینه  کنید.

غذا در شهر بالی

اما اگر بخواهید خودتان غذا درست کنید حدود قیمت بعضی از اجناس لازم به طور زیر می باشد.

یک لیتر شیر ۲۲٫۷۰۲ روپیه

۵۰ گرم یا همان یک عدد نان ۱۶٫۶۰۰ روپیه

۱۲ عدد تخم مرغ ۱۶٫۳۸۰ روپیه

یک کیلوگرم گوجه فرنگی  ۱۵٫۰۰۰ روپیه

یک کیلوگرم سیب زمینی ۲۱٫۰۰۰ روپیه

یک کیلوگرم پیاز ۲۵٫۳۰۶ روپیه

پاکت سیگار مارلبورو۲۱٫۵۰۰ روپیه

هزینه سفر به تور بالی در کشور اندونزی

هزینه تفریح و ورودیه ها

چون این جزیره ساله گردشگران زیادیی را به خود اختصاص داده تفریحات جالبی دارد مانند موج سواری و قایق سواری که هزینه اش ۱۳۵ تا ۳۵۰ هزار روپیه است. تفریحات کوهنوردی و غواضی  وپاراگلایدر و… نیز وجود دراد که هزینه اش به صورت انفردای محاسبه می شود.

هزینه سرویس موبایل

مکالمه: قیمت ۱ دقیقه مکالمه داخلی  ۱٫۰۰۰

اینترنت: ۶۰ مگابایت اینترنت نامحدود ۶۸۶٫۲۱۰

هزینه پوشاک در شهر بالی

قیمت خرید لباس نیز در شهر متغییر است ولی ما حدودا در لیست زیر به شما اطلاعات میدهیم. اگر به تور بالی رفتید و خواستید لباسی بخرید اطلاعات اندکی داشته باشید.

شلوار جین: حدود ۲۵۰٫۰۰۰ روپیه

کفش: حدود ۷۲۵٫۰۰۰روپیه

لباس های تابستانه: به ازای تهیه لباس های تابستانه در برندهای مختلف حدود ۳۰۰٫۰۰۰ روپیه

هزینه خرید و سوغاتی

اگر خواستید در تور بالی سوغاتی تهیه کنید حتما چانه بزنید وچون تخفیف می دهند.

هزینه روزانه در شهر بالی

با توجه به این نکات اقتصادی که گفته شده زندگی در یک روز تقریبا هزینه ای بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ روپیه می شود.

اما شما میتوانید در تور تابستان هم از این مزایا استفاده کنید.

تور تابستان به فصل گرما، میوه های رنگارنگ، بستنی،  شنا، دریا، آفتاب گرفتن، تعطیلات، مسافرت های گروهی و مسافرت های خانوادگی و مسافرت های مجردی و تور تابستان ، سینما و تلویزیون و … شهرت دارد. و در آخر برای فرار از گرمای تابستان یک گوشه خنک را برای مسافرت انتخاب می کنیم و از روزهای آفتابیش در تور تابستان  لذت می بریم.

در ایران باستان، یک جشن بزرگ در میانه فصل تابستان به نام جشن چله تابستان یا چله تموز وجود داشته است که از یکم تیرماه شروع و تا ۱۰ مرداد ادامه داشته است که در بین این تاریخ جشن های نوروز بل (آغاز سال دیلمی گلیگ زبان ها – بین ۱۳ تا ۱۷ مردادماه برگزار می شود)، جشن نیلوفر (سوم تیرماه)، زیارتگاه نارکی (مراسم نیایش اهورامزدا و برگزاری مراسم و آیین دینی و سنتی از ۱۲ تا  ۱۶ مردادماه می باشد). در قدیم و در تقویم باستانی ایران بعد از نوروز را به ۲ ، چهل روز تقسیم می کنند؛ چهل روز اول را چله معتدل و چهل روز دوم را که گرمترین روزهای سال است را چله تموز یا چله دوم می نامند.

آژانس مسافرتی سام سیر، با داشتن کادری مجرب و حرفه ای و داشتن بهترین آفرها می تواند در زمینه خرید بلیط در نوروز و تور تابستان چه به صورت تلفنی، حضوری و یا حتی آنلاین بهترین خدمات را به شما ارائه بدهد. خود شما می تونید به صورت گروهی یا انفرادی اقدام به برنامه ریزی تعطیلات تور تابستان خودتون بکنید و می تونید از آژانس سام سیر برای تنظیم و برنامه ریزی مسافرتتون مشاوره بخواید و از تورهای انفرادی و گروهی سام سیر برای نوروز ۱۳۹۸ استفاده کنید.

منبع: تور بالی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو