عکس های نیوشا مامنی و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های نیوشا مامنی و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

252

1398/12/3

12:45


نیوشا مامنی با بازی در سریال  از سرنوشت، به چهره ای شناخته شده در میان مخاطبان تلویزیونی بدل شد. بازیگر جوان و خوش آتیه ای که کارش را از کودکی و با بازی در تئاتر آغاز نمود

نمکستان: نیوشا مامنی با بازی در سریال  از سرنوشت، به چهره ای شناخته شده در میان مخاطبان تلویزیونی بدل شد. بازیگر جوان و خوش آتیه ای که کارش را از کودکی و با بازی در تئاتر آغاز نمود و در مجموعه های تلویزیونی زیادی جلوی دوربین رفت او علاوه بر بازیگری دستی نیز در نوشتن فیلمنامه دارد که به گفته خودش تا به حال وقت لازم برای نگاشتن آن را پیدا نکرده اما در این زمینه فرد با استعدادیست و خیلی تمایل دارد که به زودی نوشتن آن را آغاز نماید. نگاهی داریم به زندگی شخصی و نیز کارنامه هنری نیوشا مامنی

نیوشا مامنی عکس نیوشا مامنی و همسرش بیوگرافی نیوشا مامنی

تولد و کودکی :

متولد هفتم مردادماه سال ۱۳۶۱ در شهرستان بابل استان مازندران است. از کودکی وارد دنیای هنر شد و زمانیکه یک کودک هشت ساله بود و در مقطع دوم ابتدائی مشغول به تحصیل بود در تئاتری به نام خروس زری نقش آفرینی کرد.

زندگی خانوادگی :

خانواده اش اصالتی شمالی دارند. پدرش اهل شهرستان بهشهر مازندران است و یک راننده بازنشسته ماشینهای سنگین است . یک برادر بیشتر ندارد که نامش نریمان میباشد و مشخص نیست که آیا او نیز مانند خواهرش به بازیگری و سینما علاقه دارد و یا نه؟ نیوشا از ازدواج قبلی خود یک دختر دارد و هم اکنون نیز با دخترش زندگی میکند و مجرد است.

 نیوشا مامنی

شرکت در کلاسهای بازیگری :

او برای آموختن هنرپیشگی، به کلاسهای کارگردان برجسته سینمای ایران مسعود کیمیائی رفت و دو ترم را نزد او آموزش بازیگری دید و سپس دوره هائی را نیز نزد بازیگرانی همچون: سیما تیرانداز، میکائیل شهرستانی، امیر آتشانی و آتیلا پسیانی گذراند.

همکاری با کیانوش عیاری :

اولین کار حرفه ای او بازی در سریال زیبا و خاطره انگیز روزگار قریب کیانوش عیاری بود. کیانوش عیاری یکی از کارگردانان کارکشته سینمای ایران است که حضور در فیلمها و سریالهای او، آرزوی هر بازیگری میباشد.

روزگار قریب، یک سریال تاریخی بود که زندگی دکتر محمد قریب، بنیانگذار علم نوین پزشکی کودکان و یکی از نخستین متخصصان طب اطفال را از کودکی تا سالخوردگی به تصویر میکشید. در این سریال که تعداد زیادی از بازیگران سینما و تلویزیون حضور داشتند، نیوشا مامنی با بازیگران نامداری همچون مهدی هاشمی همبازی بود و نقش کوتاهی را ایفا نمود.

 نیوشا مامنی

از بزنگاه تا قفسی برای پرواز :

وی پس از حضور در سریال روزگار قریب، بازهم با بازی در سریالهایی نظیر بزنگاه،نقطه سر خط، نفوذی، از سرنوشت و قفسی برای پرواز در قاب تلویزیون دیده شد. بزنگاه یک کار مناسبتی برای ماه مبارک رمضان بود که رضا عطاران آن را ساخته بود و سروش صحت فیلمنامه آن را نگاشته بود و زندگی مرد معتادی به نام نادر را به تصویر میکشید که از همسر خود جدا شده بود و با دخترش به تنهائی زندگی میکرد.

مرجانه گلچین، علی صادقی و نیز حمید لولایی از جمله بازیگران این سریال طنز بودند که در سال ۱۳۸۷ از شبکه سوم سیما پخش میشد. این سریال در زمان پخشش با انتقادهای وسیعی هم از سوی منتقدین و هم از سوی مردم مواجه شد و بسیاری آن را یک کار ضعیف و البته هنجار شکن میدانستند که با اصول ارزشی خانواده های ایرانی کاملا مغایرت دارد و البته بخشهایی از آن نیز به زیر تیغ سانسور رفت.

وی بار دیگر در سریال نقطه سرخط با حمید لولائی و علی صادقی همبازی شد. نقطه سر خط را سعید آقاخانی کارگردانی کرده بود. اما سریال نفوذی دیگر فیلمی بود که نیوشا مامنی در آن به ایفای نقش پرداخت. این سریال را جواد شمقدری کارگردانی نموده بود و در ایام دهه فجر از سیمای ملی به نمایش درآمد. در این سریال علاوه بر نیوشا مامنی، احمد نجف و شهره لرستانی نیز حضور داشتند.

سریال قفسی برای پرواز نیز در ژانر دفاع مقدس بود و نیوشا تجربه مشترک همکاری با بازیگرانی همچون: امین زندگانی، نفیسه روشن و ثریا قاسمی را پیدا نمود. در سریال از سرنوشت وی نقش دختری به نام هستی را بازی میکرد و در این کار با پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات و دارا حیایی همبازی بود.

بازی در تئاتر :

وی در نمایشهای مختلفی به روی صحنه رفته است که از شاخص ترین کارهای وی میتوان به تئاتر عروس اشاره کرد.

حضور در سینما :

اولین حضور سینمائی او به فیلم نه چندان مطرح دکتر سه سوت برمی گردد که کاظم راست گفتار آن را ساخته بود و وی در آن نقشی دختری به اسم سارا را بازی کرد. آنها نام دیگر فیلم سینمائی میباشد که نیوشا مامنی در آن حضور یافت و در سال ۹۳ به اکران عمومی درآمد. یک سفر به خصوص نیز آخرین کار سینمائی اوست.

آموزش دوبلوری :

او مدتی ست که به کلاسهای دوبلوری محمد رضا علیمردانی میرود تا بتواند به عنوان بازیگر از صدای خود به نحو درستی استفاده نماید.

اوقات فراغت :

در زمانهای فراغت از کار بیشتر مطالعه میکند و البته ورزش کردن را نیز فراموش نمیکند.

عکس های دیده نشده نیوشا مامنی

عکس های دیده نشده نیوشا مامنی

عکس های دیده نشده و بیوگرافی نیوشا مامنی

عکس و بیوگرافی نیوشا مامنی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو