راهکارهای افزایش ماندگاری لاک ناخن

راهکارهای افزایش ماندگاری لاک ناخن


منبع: آرگا

138

1398/12/4

10:51


در این مطلب راهنمای افزایش ماندگاری لاک ناخن را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید ناخن هایتان را به زیبایی دیزاین نمایید.

بعد از طراحی ناخن ها معمولا لاک تا مدت زمان زیادی روی سطح ناخن ها باقی نمی ماند و اغلب خانم ها به دنبال روش هایی هستند که بتوانند به مدت چند روز افزایش ماندگاری لاک روی ناخن هایشان را افزایش دهند.

روش هایی برای افزایش ماندگاری لاک ناخن

دیزاین ناخن ها امروزه در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و اغلب خانم ها تمایل دارند برای شرکت در مهمانی ها و مجالس طرحی زیبایی را روی ناخن های خود ایجاد نمایند همچنین برخی از خانم ها نیز از دیزاین های روزانه برای ناخن های خود استفاده می کنند که در این صورت بهتر است برای افزایش دوام لاک روی ناخن از تکنیک هایی استفاده کنید تا شما مجبور نباشید مدام لاک ناخن هایتان را پاک نمایید و برای دیزاین آن ها دوباره دست به کار شوید و زمان اضافی را صرف نمایید.

راز افزایش ماندگاری لاک روی ناخن

چگونه مدت زمان دوام لاک روی ناخن ها را بیشتر کنیم ؟

۱. قبل از هر چیز بهتر است سطح ناخن هایتان را به کمک لاک پاک کن تمیز نمایید و لاک های قبلی را از روی ناخن ها به خوبی پاک کنید زیرا این کار باعث می شود تا چربی ها از روی سطح ناخن ها از بین بروند و لاک به صورت کامل به ناخن ها بچسبد.

۲. بهتر است ابتدا ناخن های خود را مانیکور نمایید و پوسته های اضافه ای را که در کنار ناخن قرار دارند از بین ببرید زیرا همین پوسته های اضافی باعث می شوند که گوشه های لاک شما پاک شوند.

سوهان کشیدن ناخن

۳. قبل از اینکه لاک بزنید بهتر است یک لایه بیس کت روی سطح ناخن خود بزنید همچنین می توانید به جای آن یک لایه نازک لاک یا برق ناخن روی ناخن هایتان بزنید. توجه داشته باشید که این کار باعث می شود تا ماندگاری لاک روی ناخن هایتان بیشتر شود همچنین از زرد شدن ناخن ها جلوگیری می شود.

۴. بعد از اینکه لایه زیری به صورت کامل خشک شد روی آن یک لایه نازک لاک بزنید. بهتر است همیشه دو لایه لاک روی ناخن ها بزنید حتی اگر لایه اولی لاک ناخن های شما پر رنگ  می باشد بهتر است صبر کنید تا لایه اول به صورت کامل خشک شود.

افزایش دوام لاک روی ناخن ها

۵. برای زدن لاک روی ناخن ها همه سطح ناخن ها را پر نمایید به صورتی که هیچ قسمتی از اطراف ناخن ها خالی نماند و زدن لاک را از یک طرف شروع کنید و مدام جهت لاک زدن خود را تغییر ندهید.

۶. برای اینکه لاک از روی لبه ناخن ها دیرتر بپرد بهتر است بعد از زدن لاک روی نوک ناخن ها مقداری زیر ناخن ها را هم لاک بزنید.

۷. در مرحله آخر برای افزایش دوام لاک روی ناخن بهتر است یک لایه برق ناخن روی سطح ناخن ها بزنید با این کار شما یک لایه محافظ برای لاک ایجاد خواهید کرد.

افزایش ماندگاری لاک

۸. برای اینکه لاک به مدت بیشتری روی سطح ناخن ها دوام داشته باشد بهتر است ناخن های خود را درون آب خیلی سرد فرو نمایید زیرا سرما باعث می شود تا لاک روی ناخن ها سفت گردد.

۹. بعد از خشک شدن لاک ناخن ها بهتر است از یک روغن طبیعی برای تقویت ناخن ها و پوست دور آن ها استفاده نمایید و این کار را یک بار در هفته انجام دهید.

چگونه ماندگاری لاک را روی ناخن بیشتر کنیم ؟

۱۰. وقتی ناخن های شما لاک دارد بهتر است تا جایی که امکان دارد دست های شما با آب تماس نداشته باشد یا از دستکش برای شستشوی ظروف و لباس و … استفاده نمایید.

۱۱. برای ترمیم کردن لاک ناخن ها می توانید هر روز یک لایه نازک لاک روی آن ها بزنید تا ظاهر ناخن های شما تازه و باطراوت تر به نظر برسند.

نحوه دیزاین ناخن ها

با کمک این روش ها لاک روی ناخن های شما به مدت ۵ تا ۷ روز ماندگاری خواهد داشت بنابراین بهتر است در صورت تمایل از این ترفندها برای افزایش ماندگاری لاک روی ناخن ها استفاده نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو