عکس و بیوگرافی مهدی دارابی و همسرش + خواننده هوروش بند

عکس و بیوگرافی مهدی دارابی و همسرش + خواننده هوروش بند


منبع: نمکستان

226

1398/12/6

02:32


مهدی دارابی یکی از خوانندگان جوان دهه هفتادی است که با سبک خواندن خاص خود و همچنین به کارگیری موسیقی تلفیقی سنتی ایرانی و مدرن غربی، خیلی زود به یکی از محبوب ترین خوانندگان مرد پاپ تبدیل شد.

نمکستان: مهدی دارابی یکی از خوانندگان جوان دهه هفتادی است که با سبک خواندن خاص خود و همچنین به کارگیری موسیقی تلفیقی سنتی ایرانی و مدرن غربی، خیلی زود به یکی از محبوب ترین خوانندگان مرد پاپ تبدیل شد. همچنین گروه موسیقی ای که او تشکیل داده و هوروش بند نام دارد یکی از گروه های موسیقی بسیار موفق کشور است که معمولا کنسرتهای پرسروصدا و گران قیمتی را در اقصی نقاط کشور برپا میکند و خیلی زود هم همه بلیطهای آن به فروش میرسد.

همانقدر که او به موسیقی و خوانندگی علاقه دارد به همان میزان از مطالعه و خواندن کتاب فراری است. او در مصاحبه ای تلویزیونی با مهران مدیری در برنامه دورهمی که از شبکه نسیم پخش شد به مطالعه بسیار کم خود اذعان داشت. نگاهی میکنیم به زندگی شخصی و کارنامه هنری مهدی دارابی که متولد هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۲ در تهران است اما اصالتا از اهالی کوهدشت استان لرستان است.

مهدی دارابی خواننده هوروش بند عکس مهدی دارابی و همسرش بیوگرافی مهدی دارابی

علاقه به خواندن :

به گفته خودش از دوران کودکی به خواندن علاقه داشت و به استعداد خود در زمینه موسیقی پی برد. بیشتر به موسیقی سنتی علاقه داشت اما بعد مدتی تصمیم گرفت راه خود را تغییر دهد و در زمینه موسیقی پاپ فعالیت کند اما هیچگاه به طور کامل از موسیقی سنتی دل نکند چون سعی کرد در کارش از ترکیب این دو نوع سبک موسیقی استفاده کند و به گفته خودش در این راه موفق بوده است و ترانه های تلفیقیش مورد پسند مردم قرار گرفته.

او در ابتدا از تلفیق این دو نوع موسیقی، واهمه داشت زیرا مردد بود که بتواند نظر مردم را به خودش جلب کند. او قبل از اینکه باند موسیقی خود را تشکیل دهد چند تک آهنگ منتشر نمود که زیاد دیده نشد. از جمله این ترانه ها میتوان به، ازت خاطره دارم، تو حالت ناخوشه و به من سر بزن اشاره کرد.

توقف فعالیت :

سال ۹۴ بود که وزارت ارشاد مهدی دارابی را از ادامه خواندن و انتشار ترانه هایش جلوگیری کرد و بعد از پیگیریهای شخصی مهدی و صحبت با مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شد که چند کار وی از شبکه ماهواره ای رادیو جوان پخش شده است و همین باعث ممنوع الکاری وی شد.

مهدی دارابی

زندگی خانوادگی :

مهدی دارابی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و بیشتر تمایل دارد وقتش را صرف موسیقی کند بنابراین فعلا ترجیح داده که ازدواج نکند. وی در مورد زندگی خصوصی خود بسیار محتاط است و خیلی کم در مورد خانواده اش صحبت میکند به همین دلیل ما چیزی از شغل و تحصیلات والدین او و اینکه چه تعداد خواهر و برادر دارد مطلع نیستیم. او ترجیح میدهد به دور از حاشیه و جنجال زندگی کند و زندگی کاری و خانوادگی خود را از هم تفکیک کند.

تشکیل یک گروه موسیقی جنجالی :

سال ۹۵ بود که مهدی دارابی به همراه مسعود جهانی، آرش عدل پرور، مسیح گروهی به نام هوروش بند را به وجود آوردند. هوروش که نامی باستانی و ایرانی است به معنای فروزان مثل خورشید است در اصل هوروَش نام داشت و نه هوروش اما به دلیل ناآشنائی مهدی و دوستانش با این کلمه و عدم تلفظ صحیحش آن را هوروش خواندند و بدین ترتیب نام گروه خود را به همین نام غلط نامگذاری کردند.

اولین ترانه ای که این گروه اجرا نمود به یاد تو می افتم نام داشت. به کی پز میدی، خنک شد دلت، آخر منو به باد دادف ماه دلم و عاشقتم از جمله ترانه های بسیار محبوب این گروه هستند که بسیاری از مردم علاقمند به این گروه آن را زیر لب زمزمه میکنند. مهدی جهانی یکی از تنظیم کنندگان آهنگهای این گروه است که به گفته مهدی دارابی او هرچیزی که تاکنون دارد را از او میداند و بسیار وی را مورد تقدیر و تشکر قرار میدهد. ترانه نویسی و ساخت آهنگ و تنظیم و همه کارهای این گروه با خودشان است.

مهدی دارابی

خواندن تیتراژ :

آهنگ ماه دلم را هوروش بند برای تیتراژ برنامه فرمول یک به مجریگری علی ضیا اجرا نمود. این برنامه از شبکه اول سیما پخش میشد.

اجرای کنسرت :

بیشتر اجراهایشان و تورهای کنسرتشان در تهران و کیش بوده است. تور تابستانی آنها میزبان ۱۶۰۰۰ نفر علاقمند بود و آخرین کنسرتشان نیز در جزیره زیبای کیش برگزار شد.

فضای موسیقی پاپ ایران :

از نظر مهدی دارابی فضای حاکم بر موسیقی پاپ ایران به شدت رقابتی است و هر فرد و گروه موسیقی ای برای به دست آوردن بازار و مورد توجه قرار گرفتن میبایست کوشش کند و بجنگد. او معتقد است برای رسیدن به جایگاه فعلیش به سختی تلاش کرده است و همه چیز را با رنج و درد فراوان به دست آورده است

یک آدم استرسی :

او در مصاحبه اش با مهران مدیری، خود را یک آدم به شدت استرسی معرفی کرد. مثلا اعلام کرد در شب کنسرت کیش آنقدر دچار دلهره بود که احساس میکرد هر آن ممکن است برنامه به بریزد اما در نهایت توانست بر ترسش خود غلبه نماید و کنسرتش را با موفقیت به پایان ببرد.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مهدی دارابی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مهدی دارابی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مهدی دارابی

عکس و بیوگرافی مهدی دارابی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو