عکس و بیوگرافی ریحانه رضی بازیگر + همسرش و خانواده‌اش

عکس و بیوگرافی ریحانه رضی بازیگر + همسرش و خانواده‌اش


منبع: نمکستان

184

1398/12/8

08:43


ریحانه رضی بازیگر زن جوانی است که به تازگی فعالیتهای خود را آغاز نموده و هنوز در ابتدای مسیر بازیگری میباشد. کارش را با تئاتر آغاز کرد و با نمایشهای مختلفی به روی صحنه رفت.

نمکستان: ریحانه رضی بازیگر زن جوانی است که به تازگی فعالیتهای خود را آغاز نموده و هنوز در ابتدای مسیر بازیگری میباشد. کارش را با تئاتر آغاز کرد و با نمایشهای مختلفی به روی صحنه رفت و سپس به صورتی آکادمیک رشته بازیگری را دنبال نمود. با فیلم سینمائی بیم و امید به شکلی جدی و حرفه ای وارد دنیای بازیگری شد.

هدفش این است که در کنار هنرپیشگی، نویسندگی و کارگردانی را نیز تجربه کند. او تصاویری از خود را با لباسهای محلی مختلف و نیز با سبک متفاوت پوشش در صفحه شخصی اینستاگرامش به نمایش میگذارد که حاکی از علاقه او به فعالیت مدلینگ دارد.

البته وی به صورتی رسمی برای برند خاصی تبلیغ نمیکند. آنطور که خودش میگوید با خدا رابطه خاص و عاشقانه ای دارد و او را در همه مقاطع مختلف زندگیش حس کرده است و از او کمک گرفته نگاهی میکنیم به زندگی شخصی و کارنامه هنری ریحانه رضی

ریحانه رضی عکس ریحانه رضی و همسرش بیوگرافی ریحانه رضی

تولد و کودکی :

متولد ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۷۰ در تهران است اما خانواده او اصالتا کرد میباشند و اهل شهرستان مهاباد، استان آذربایجان غربی هستند. به گفته خودش در زمان تولد به جای اینکه گریه  کند فقط سرفه میکرده و همین باعث تعجب پرستاران و پزشک حاضر در اتاق زایمان شده است. البته او تاکید دارد که این سرفه همیشه با اوست و حتی در سنین بزرگسالی نیز رهایش نمی کند.

او در مصاحبه ای اعلام کرده در کودکی، بسیار شرور و شیطان بوده و بیشتر از آنکه یک دختر باشد، پسر بچه ای شلوغ و پر دردسر بوده که در جائی آرام و قرار نمی گرفته و مدام به دنبال آتش سوزاندن بود. او شکستگی میان دو ابروی خود را مدرکی میداند برای اثبات اینکه کودک بسیار پرسرو صدای بوده است.

زندگی خانوادگی :

شایعاتی در فضای مجازی وجود داشت که وی ازدواج کرده و در شرف طلاق از همسرش میباشد در صورتیکه این خبر کذب محض است زیرا، ریحانه رضی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد میباشد. پدرش نیز هنرمند بوده و او علاقه به ورود به دنیا هنر را از پدرش به ارث برده است. پدر او یکی از خواننده های خوش صدا است. مادرش خانه دار بوده و یک خواهر به نام سمانه و یک برادر به نام سامان دارد.

ریحانه رضی

کار در تئاتر :

ابتدا وی بازیگر تئاتر بود و بعدها از همین طریق وارد سینما و تلویزیون شد. تطهیر بلانکو پوزنت، طهران، دیفونه و چهار راه سیروس از جمله نمایشهایی است که ریحانه رضی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

حضور در تلویزیون :

سایبر اولین فیلمی بود که وی در آن حضور یافت. این فیلم به صورت اینترنتی پخش میشد و پس از مدتی او با سریال بیم و امید که در فروردین ۹۶ از شبکه اول سیما پخش میشد برای اولین بار در تلویزیون دیده شد. سپس در سریال راه و بیراه بازی کرد. این سریال را داوود بیدل کارگردانی کرده و بازیگرانی چون: سیاوش طهمورث، جعفر دهقان، شهرام عبدلی و زهره حمیدی از جمله بازیگران دیگر این سریال هستند. فیلمی ملو درام که به موضوع کارآفرینی می پردازد.

کیمیا دیگر مجموعه تلویزیونی شناخته شده ای بود که ریحانه رضی در آن به ایفای نقش پرداخت. کیمیا را جواد افشار کارگردانی کرده بود و بازیگران شناخته شده ای چون: مهراوه شریفی نیا، رضا کیانیان و نیکی کریمی نیز در آن نقش آفرینی نمودند. و روایتی از چند مقطع مهم تاریخی کشور را از زاویه زندگی دختری به نام کیمیا به تصویر می کشید.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده ریحانه رضی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده ریحانه رضی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده ریحانه رضی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده ریحانه رضی

عکس های جدید و دیده نشده ریحانه رضی

عکس های جدید و دیده نشده ریحانه رضی

ریحانه رضی

زندگینامه و عکس های جدید ریحانه رضی

بیوگرافی ریحانه رضی

عکس و بیوگرافی ریحانه رضی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو