مدل دکلته کوتاه با ۲۷ طرح زیبا و چشم نواز

مدل دکلته کوتاه با ۲۷ طرح زیبا و چشم نواز


منبع: آرگا

484

1398/12/14

14:07


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل دکلته کوتاه زنانه و دخترانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل دکلته کوتاه با ۲۷ طرح زیبا و چشم نواز

دکلته از انواع لباس های مجلسی زنانه و دخترانه است که قسمت بالای سینه آن باز می باشد و این طرح لباس از هر گونه بند و آستینی عاری می باشد و دوخت آن به صورتی است که روی سینه می نشیند و استایل خانم ها را جذاب تر می کند. لباس های دکلته در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند که بهتر است طرح و رنگ آن ها با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری انتخاب شود.

مدل دکلته کوتاه زنانه و دخترانه

لباس ها با یقه دکلته در انواع طرح های خطی صاف و ساده ، قلبی ، مخفی و دکلته با یقه هفت موجود می باشند که انتخاب هر یک از آن ها به فرم اندام و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در ادامه تصاویری از انواع طرح های دکلته کوتاه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس دکلته زیبا و شیک

طرح های دکلته کوتاه مخصوص خانم های شیک پوش

لباس های مجلسی دکلته در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند که طرح های کوتاه این لباس ها برای خانم ها با اندازه قد بلند و کوتاه و متوسط انتخابی مناسب هستند همچنین خانم های قد کوتاه یا قد بلند بهتر است از پوشیدن لباس های دکلته خیلی کوتاه خودداری نمایند زیرا فرم اندام ها با پوشیدن این لباس ها نامناسب به نظر می رسد.

لباس دکلته خطی صاف و ساده به صورتی طراحی شده است که روی طرفین سینه قرار می گیرد و حجم سینه ها را نیز در برمی گیرد این طرح یقه برای افرادی که دارای فرم اندام مستطیل شکل می باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین این طرح یقه برای افراد با سینه های کوچک و گردن و بازوهای خوش ترکیب مناسب است. توجه داشته باشید که اگر شما لاغر هستید و سینه های کوچکی دارید بهتر است این طرح لباس ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

لباس دکلته قلبی در محدوده سینه به شکل قلب می باشد و این طرح یقه به دلبری نیز معروف است و برای خانم هایی که تمایل دارند لباس های مجلسی با یقه باز و جذاب را بپوشند مناسب می باشد.

پیراهن دکلته زیبا و شیک

پیراهن دکلته کوتاه

 

لباس مجلسی دکلته کوتاه جدید

مدل دکلته کوتاه رنگ روشن

لباس دکلته قرمز

لباس مجلسی قرمز دکلته

پیراهن دکلته زیبا و شیک

مدل لباس مجلسی مشکی دکلته

مدل لباس مجلسی دکلته

مدل لباس دکلته صورتی و مشکی

پیراهن دکلته کوتاه

لباس دخترانه دکلته کار شده

مدل دکلته کوتاه مشکی

پیراهن مجلسی و شیک دکلته

مدل لباس مجلسی دکلته

لباس مجلسی گیپور دکلته

لباس مجلسی دکلته زیبا و جدید

لباس دکلته آبی کلاسیک

مدل پیراهن دکلته زیبا و جدید

مدل لباس شیک دکلته

لباس دکلته صورتی کم رنگ

پیراهن مجلسی دکلته

دکلته مخفی نیز تلفیقی از دکلته قلبی و قایقی است و اگر شما دارای سینه هایی بزرگ هستید بهتر است این طرح پیراهن های دکلته را برای پوشیدن انتخاب کنید تا مجبور نباشید یقه لباس را با دست بالا بکشید.

یقه دکلته هفت نیز برای افرادی مناسب می باشد که پیراهن های با یقه باز را می پسندند همچنین اگر شما تمایل دارید ظاهری بی نظیر داشته باشید بهتر است به همراه پوشیدن این پیراهن های مجلسی از اکسسوری و جواهراتی مناسب استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اگر شما دارای شانه های گوشتی و پهنی هستید بهتر است از پوشیدن این طرح لباس ها خودداری نمایید همچنین این طرح لباس ها برای افراد با شانه های لاغر و جمع انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. اگر دور بازوهای شما زیاد می باشد بهتر است این طرح پیراهن ها را برای پوشیدن انتخاب نکنید همچنین خانم ها با سینه های بزرگ یا خیلی کوچک باید از پوشیدن لباس های دکلته خودداری نمایند.

لباس مجلسی کوتاه

لباس مجلسی دکلته کوتاه و شیک

لباس دکلته کوتاه و جدید

مدل لباس دخترانه دکلته

لباس مجلسی دکلته

مدل لباس مجلسی کوتاه آستین دار

لباس دخترانه دکلته کوتاه

مدل لباس مجلسی شیک دخترانه

لباس دکلته طوسی

پیراهن دکلته مجلسی و شیک

لباس شیک دکلته

پیراهن کار شده و شیک دکلته

لباس دکلته بنفش

لباس مجلسی بنفش دکلته

مدل لباس مجلسی دکلته

مدل لباس زیبا و شیک دکلته

لباس دکلته با یقه هفت

پیراهن مشکی دکلته

لباس دکلته قرمز و شیک

لباس قرمز دکلته

مدل لباس دکلته کوتاه

پیراهن سبز روشن دکلته

در این مطلب با انواع مدل دکلته کوتاه با طرح های کار شده و ساده آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو