عکس و بیوگرافی رها اعتمادی + همسر، خانواده و ماجرای ازدواج

عکس و بیوگرافی رها اعتمادی + همسر، خانواده و ماجرای ازدواج


منبع: نمکستان

209

1398/12/15

08:32


رها اعتمادی علاوه بر شعر گفتن و کارهای اجرا برنامه ساز و تهیه کننده نیز می باشد و به دلیل صدای خاصی که دارد نریتور خیلی از برنامه های تلویزیونی بوده است.

نمکستان: رها اعتمادی یکی از مجریان و ترانه سرایان خارج از کشور میباشد که بیشتر به خاطر همکاری با شبکه منوتو و سرودن شعر برای خوانندگانی مانند فائقه آتشین به شهرت رسید. البته وی علاوه بر شعر گفتن و کارهای اجرا برنامه ساز و تهیه کننده نیز می باشد و به دلیل صدای خاصی که دارد نریتور خیلی از برنامه های تلویزیونی شبکه منو تو نیز بوده است. نگاهی میکنیم به زندگی شخصی و هنری وی

رها اعتمادی عکس رها اعتمادی و همسرش بیوگرافی رها اعتمادی و ماجرای ازدواج

تولد و کودکی :

رها اعتمادی متولد ۱۲ آبان ماه سال ۱۳۶۳ در شهر تهران است. تا یک سالگی در ایران زندگی کرد اما پس از آن به همراه خانواده خود به سوئد مهاجرت کرد و به جز یک باری که برای شرکت در یک مسابقه تنیس به تهران آمد دیگر هیچگاه پایش را به ایران نگذاشت. رها یک اسم دخترانه میباشد و خود رها اعتمادی در مصاحبه ای اعلام کرده وقتی کودک بوده از اسم خود خجالت میکشیده و در مهدکودکی که در سوئد میرفت خود را علی معرفی میکرد. معلم سوئدی مهدکودکش نیز او را علی صدا میکرد.

زمانیکه مادر رها به مهدکودک میرود تا با معلمش درباره او صحبت کند معلم مهد به مادرش میگوید علی کودک شیطانی است. مادرش با تعجب در همان لحظه پی میبرد که پسرش یک اسم مستعار برای خود انتخاب کرده. او تمام دوران کودکی خود را در سوئد گذراند و با کودکانی از ملیتهای مختلف همکلاسی و دوست بود و تیم فوتبال محلی بچگیش ترکیبی از بچه هایی با ملیت های گوناگون بود. با وجود اینکه او اصلا در ایران زندگی نکرده اما فارسی را بسیار سلیس و بدون لهجه صحبت میکند و این نشان از اهمیتی ست که خانواده وی به حفظ و احترام به سنن و فرهنگ ملی کشورشان دارند.

او از سن ۱۴ سالگی شروع به سرودن اشعاری نمود و مدام به محافل ادبی رفت و آمد میکرد و از همان کودکی به نوشتن ترانه علاقه خاصی داشت و البته در این زمینه کودک با استعدادی نیز بود. همچنین رها در رشته تنیس نیز بسیار فعال بود و از سن ۱۶ سالگی به شکلی حرفه ای تنیس بازی میکرد . او حتی یکبار با یک تیم تنیس برای شرکت در مسابقه ای راهی تهران شد که این آخرین سفر او به ایران بود. او در این مسابقات نفر سوم شد. در حال حاضر وی مربی تنیس نیز میباشد.

تحصیلات :

رها اعتمادی تمام دوران مدرسه و دبیرستان خود را در سوئد گذراند و سپس برای ادامه تحصیلات آکادمیک خود به آمریکا مهاجرت نمود و در حال حاضر نیز در این کشور سکونت دارد. وی دارای مدرک کارشناسی جامعه شناسی شاخه مدیا و رسانه و نیز روانشناسی از دانشگاه معتبر یو سی ال ای آمریکاست. دانشگاه یو سی ال ای در شهر لس آنجلس کالیفرنیا است و در میان برترین دانشگاه های آمریکا و جهان قرار گرفته . از برجسته ترین ایرانیانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند میتوان به داریوش مهرجویی، تینا پاکروان و افشین قطبی نام برد.

رها اعتمادی

زندگی خانوادگی :

نام پدرش حسن بنی اعتمادی است که بعد نام خانوادگی خود را به اعتمادی تغییر داد. حسن اعتمادی پدر رها حسابدار بانک بوده و مادرش یک زن خانه دار است. رها فرزند آخر خانواده خود است. یک خواهر به نام ندا دارد که دو سال از او بزرگتر است و یک برادر به نام بابی دارد که شش سال با وی اختلاف سنی دارد. برادر او ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر است.

عکسی از رها اعتمادی در حالیکه برادرزاده اش روی دوشش نشسته در فضای مجازی و صفحه شخصی رها در اینستاگرام وجود دارد که حاکی از رابطه و علاقه عاطفی خاصی میان عمو و برادرزاده است. او دو عمو به نامهای سهراب و آرش دارد.

رها اعتمادی

ازدواج رها اعتمادی :

رها اعتمادی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است . مدتی پیش شایعاتی مبنی بر ازدواج او با یکی از خوانندگان زن یعنی فائقه آتشین ملقب به گوگوش دست به دست میچرخید که رها اعتمادی و فائقه آتشین هیچگاه در رد و یا تائید آن واکنشی از خود نشان ندادند و سکوت شان این ظن و گمان را تقویت میکند که ارتباط خاصی میان این دو وجود دارد. البته برخی افراد نزدیک به رها و فائقه، وجود یک رابطه خاص میان این دو را تائید میکنند.

فائقه آتشین ۳۴ سال از رها بزرگتر است و متولد سال ۱۳۲۹ میباشد. فائقه پیش از این چهار بار ازدواج کرده که و در هر چهار بار نیز در زندگی زناشوئیش شکست خورده و طلاق گرفته است. او تنها یک فرزند پسر از ازدواج اولش با محمود قربانی دارد که نامش کامبیز است و دارای دو فرزند به نام مایا و داراست. با توجه به اینکه خانم فائقه دارای دو نوه میباشد و رها کم سن و سال است و هنوز ازدواج نکرده و میان شان اختلاف سنی زیادی وجود دارد، برای برخی این رابطه عاطفی کمی عجیب و غیر قابل درک است.

همکاری با شبکه منو تو :

کیوان عباسی مدیر شبکه منو تو از دوستان خانوادگی رها اعتمادی و پدرش بود و همین باعث شد رها خیلی زود جذب این شبکه شود و با آنها همکاری نماید و اجرای برنامه های معروف و پر مخاطبی مانند استیج و آکادمی موسیقی گوگوش را برعهده بگیرد.

او بعد از ۷ سال همکاری با این شبکه از آن جدا شد و به لس آنجلس مهاجرت نمود. او هیچگاه در مورد منابع مالی مشکوک شبکه منو تو و مدیرانش و اینکه این تلویزیون از چه نهادهایی سرمایه مالی میگیرد، صحبت نکرد.

رها اعتمادی

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده رها اعتمادی همراه ما باشید.

عکس های جدید و دیده نشده رها اعتمادی

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی الناز شاکردوست و الناز حبیبی

عکس های جدید و دیده نشده رها اعتمادی

عکس های جدید و دیده نشده رها اعتمادی

عکس های جدید و دیده نشده رها اعتمادی

عکس های جدید و دیده نشده رها اعتمادی

بیوگرافی و عکس های رها اعتمادی

عکس و بیوگرافی رها اعتمادی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو