اصفهان میزبان دورهمی رستوران داران و هتل داران ایران

منبع: همگردی

156

1398/4/1

18:08


سومین نمایشگاه هورکا با حضور رستورانها و کافه ها و هتلهای داخلی 23 تا 26 مردادماه در محل پل تاریخی اصفهان برگزار می شود. این رویداد با هدف معرفی تولید کنندگان داخلی تجهیزات هتل و رستوران برگزار می شود. مجریان برگزاری این نمایشگاه می گویند هورکا در واقع نوعی دورهمی فعالان حوزه هتل و رستوران محسوب می شود و فرصتی است برای آشنایی و ارتباط بی واسطه تولید کنندگان و مصرف کنندگان تجهیزات مربوط به فضاهای اقامتی و پذیرایی مثل کافه و رستوران و هتل.
دوره های گذشته این نمایشگاه در سالهای پیش در برج میلاد تهران برگزار شده است. سالهای پیش هورکا میزبان سرمایه گذاران و هتل داران بین المللی نیز بود. این نمایشگاه سعی دارد با ایجاد فضایی برای گفت و گو و تبادل تجربیات و معرفی محصولات، فرصتی برای آشنایی تولید کنندگان و مصرف کنندگان این حوزه باشد. سومین نمایشگاه هورکا در اصفهان با برگزاری نخستین نمایشگاه نوشیدنی ها همزمان خواهد بود.

فعالان حوزه های تولید تجهیزات هتل و رستوران و کافه و همچنین استارتاپ هایی که در این زمینه فعالیت دارند می توانند با مراجعه به سایت هورکا برای شرکت در این نمایشگاه اعلام امادگی کنند.

1

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو