تکذیب ابتلای استاندار تهران و معاونانش به کرونا

منبع: برترین ها

67

1398/12/21

02:06


مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: استاندار و معاونان ایشان در صحت و سلامت کامل هستند و خبر ابتلای آنها به کرونا ویروس تکذیب می شود.

پایگاه اطلاع رسانی استاندار تهران: مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: استاندار و معاونان ایشان در صحت و سلامت کامل هستند و خبر ابتلای آنها به کرونا ویروس تکذیب می شود.

امین بابایی در مورد انتشار برخی اخبار مبنی بر ابتلای استاندار تهران و معاونانش به کرونا ویروس اظهار داشت: استاندار تهران به عنوان مسئول سلامت مردم استان در جلسات مقابله با کرونای استان حضور فعال دارد و مشغول رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم می باشد، همچنین معاونان ایشان نیز با رعایت نکات بهداشتی در قالب کارگروه های مختلف امور مردم را پیگیری می کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تاکید کرد: بر اساس تاکیدات استاندار تهران از شهروندان استان تقاضا می شود ضمن رعایت نکات بهداشتی از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند تا از گسترش و شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

بابایی از رسانه ها درخواست کرد: در این شرایط ضمن اطلاع رسانی درست و به موقع، با بررسی صحت و سقم اخبار از انتشار اخباری که سبب تشویش اذهان عمومی می شود، پرهیز کنند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تاکنون به بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۸ هزار و ۴۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو