گریم فوق العاده اکبر عبدی در نقش دونالدو ترامپ رئیس جمهور آمریکا!

منبع: کولاک

50

1399/1/8

21:04


در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

گریم فوق العاده اکبر عبدی در نقش دونالدو ترامپ رئیس جمهور آمریکا!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

عبدالله اسکندری یکی چهره پردازان و گریمورهای موفق ایرانی است. .او تاکنون ۶ بار برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی جشنواره فیلم فجر شده است. بعد از گنجاندن بخش چهره‌پردازی در لیست بهترین‌های جشنواره فیلم فجر که از دوره هفتم اتفاق افتاد، اسکندری برای فیلم‌های «مادر» (علی حاتمی)، «ناصرالدین شاه اکتور سینما» (محسن مخملباف)، «بلندی‌های صفر» (فلاح لیالستانی)، «آخرین بندر» (حسن هدایت)، روز واقعه (شهرام اسدی) و «ساحره» (داوود میرباقری) برنده سیمرغ بلورین این رشته شده است.

عبدالله اسکندری تاکنون بیش از یکصد و شصت پروژه سینمایی و تلویزیون را در ایران طراحی کرده است که از جمله آثار شاخص و به یاد ماندنی آن می‌شود به «هزاردستان»، «مثل آباد»، گوزن‌ها، «کندو»، «سایه‌های بلند باد»، «دست فروش به بانو»، «بازمانده»، «آدم‌برفی»، دلشدگان، مادر، مسافر ری و … اشاره کرد.

عبدالله اسکندری در صفحه اجتماعی خود تست گریمی از اکبر عبدی گرفت و این بازیگر را که به مرد هزار چهره سینمای ایران مشهور است به شکل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در آورد!

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

گریم فوق العاده اکبر عبدی در نقش دونالدو ترامپ رئیس جمهور آمریکا!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نظرات


تصویری


ویدئو