دانلود بازی Fallout 4 VR برای کامپیوتر – نسخه VREX

دانلود بازی Fallout 4 VR برای کامپیوتر – نسخه VREX


منبع: دانلود ها

355

1399/1/13

23:52


بازی Fallout 4 VR آن قدر تجربه وسیعی است که این پایگاه (منظور وبسایت VRFocus  است که نمره ۱۰/۱۰ به این بازی داده) می‌تواند تا ساعت‌ها در مورد آن بنویسد. چیزی که شما می‌خواهید بدانید، آن است که آیا این بازی ارزش وقت گذاشتن را دارد یا خیر؟ باید به سادگی پاسخ داد که بله، ارزش دارد. کاری که بتزدا با Fallout 4 VR انجام داده ساختن یک تجربه کامل از دنیای Fallout است. بله شاید شما Fallout 3 را نسبت به نسخه چهارم ترجیح دهید ولی این نسخه است که به صورت واقعیت مجازی قابل بازی است و واقعاً مدهوش کننده است. اگر شما به یک اچ تی سی وایو (HTC Vive) دسترسی دارید آن وقت باید این بازی را هم داشته باشید، ولی توجه هم داشته باشید که وقتی هدست را برداشتید و مشغول به تجربه این عنوان شدید و سپس خواستید آن را کنار بگذارید، شاید وارد سال ۲۰۱۸ شده باشیم!

اگرچه برخی کوتاهی‌ها در بازی Fallout 4 VR وجود دارد، مثل نحوه عملکرد نشانه‌گیرها، تعویض خشاب به صورت دستی و گرفتن اسلحه‎ها با دو دست که فقط برخی از نمونه‌ها هستند، ولی باز هم این بازی کامل‌ترین تجربه‌ای است که من روی اچ تی سی وایو داشته‌ام. هیچ بازی واقعیت مجازی دیگری این عمق و این محتوا را ندارد و اگرچه شما قبل از ورود به بازی باید برخی تنظیمات را دستکاری کنید ولی به نظرم ارزشش را دارد. فال اوت ۴ وی آر، بهترین نسخه از Fallout 4 است و با عرضه مادهای مختلف برای آن، من مطئن هستم که بهتر هم خواهد شد. البته این بازی به هیچ وجه بی‌نقص نیست و جالب است که این بازی پورت شده در حالی که از اول هیچ برنامه‌ای برای ساخت نسخه واقعیت مجازی آن در سر سازنده نبوده، ولی در نهایت نتیجه چیزی است که من با اطمینان می‌توانم آن را توصیه کنم. اگر شما یکی از طرفداران Fallout 4 هستید و از قضا به اچ تی سی وایو هم دسترسی دارید، قطعاً نباید Fallout 4 VR را از قلم بیندازید! (نقد از GameWatcher)

Fallout 4 VR PC-VREX

دانلود-بازی-Fallout-4-VR

info

Fallout 4, the legendary post-apocalyptic adventure from Bethesda Game Studios and winner of more than 200 ‘Best Of’ awards, including the DICE and BAFTA Game of the Year, finally comes in its entirety to VR. Fallout 4 VR includes the complete core game with all-new combat, crafting, and building systems fully reimagined for virtual reality. The freedom of exploring the wasteland comes alive like never before.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)

Processor: CPU: Intel Core i5-4590 or AMD FX 8350 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1070 / AMD RX Vega 56 or better

Storage: 30 GB available space

Notice: Requires one of the following virtual reality headsets

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)

Processor: CPU: Intel Core i7-6700K or AMD Ryzen 5 1600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1080 / AMD RX Vega 64

Storage: 30 GB available space

Notice: Requires one of the following virtual reality headsets

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه VREX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

هشدار مهم! این بازی نیازمند تجهیزات واقعیت مجازی (VR) می باشد. اجرای استاندارد بازی امکان‌پذیر نیست. کرک بازی با دستگاه Oculus Rift VR تست شده و کاملا سالم است.

—————–

دانلود بازی Fallout 4 VR-VREX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم

دانلود پارت 15 با لینک مستقیم

دانلود پارت 16 با لینک مستقیم

دانلود پارت 17 با لینک مستقیم

دانلود پارت 18 با لینک مستقیم

دانلود پارت 19 با لینک مستقیم

دانلود پارت 20 با لینک مستقیم

دانلود پارت 21 با لینک مستقیم

دانلود پارت 22 با لینک مستقیم

دانلود پارت 23 با لینک مستقیم

دانلود پارت 24 با لینک مستقیم

دانلود کرک نهایی VREX به صورت جداگانه


fallout بازی Fallout 4 VR دانلود Fallout 4 VR دانلود Fallout 4 VR کرک VREX دانلود بازی Fallout 4 VR دانلود بازی vr برای کامپیوتر دانلود بازی فال اوت 4 وی آر دانلود بازی واقعیت مجازی برای کامپیوتر دانلود نسخه VREX بازی Fallout 4 VR دانلود نسخه وی آر بازی فال اوت 4 دانلود پارت 1 با لینک مستقیم دانلود پارت 2 با لینک مستقیم دانلود پارت 3 با لینک مستقیم دانلود پارت 4 با لینک مستقیم دانلود پارت 5 با لینک مستقیم دانلود پارت 6 با لینک مستقیم دانلود پارت 7 با لینک مستقیم دانلود پارت 8 با لینک مستقیم دانلود پارت 9 با لینک مستقیم دانلود پارت 10 با لینک مستقیم دانلود پارت 11 با لینک مستقیم دانلود پارت 12 با لینک مستقیم دانلود پارت 13 با لینک مستقیم دانلود پارت 14 با لینک مستقیم دانلود پارت 15 با لینک مستقیم دانلود پارت 16 با لینک مستقیم دانلود پارت 17 با لینک مستقیم دانلود پارت 18 با لینک مستقیم دانلود پارت 19 با لینک مستقیم دانلود پارت 20 با لینک مستقیم دانلود پارت 21 با لینک مستقیم دانلود پارت 22 با لینک مستقیم دانلود پارت 23 با لینک مستقیم دانلود پارت 24 با لینک مستقیم دانلود کرک نهایی VREX به صورت جداگانه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو