بیوگرافی سام نوری و عکس های جذاب وی در گذر زمان

بیوگرافی سام نوری و عکس های جذاب وی در گذر زمان


منبع: آرگا

595

1399/1/14

01:34


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی سام نوری بازیگر محبوب و دوس داشتنی سینما و تلویزیون کشورمان همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی و جذاب وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

سام نوری هنرپیشه دوست داشتنی و با استعداد سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند نخستین فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ با سریال مرد دو هزار چهره با کارگردانی مهران مدیری در نقش دکتر شمس آغاز نمود. از آثار شاخص وی می توان به شهرزاد با کارگردانی حسن فتحی، دیوار به دیوار با کارگردانی سامان مقدم، قهوه تلخ و مرد دو هزار چهره با کارگردانی مهران مدیر اشاره کرد. سام نوری فرزند حسین نوری یکی از قهرمانان تیم ملی کشتی ایران و مادرش (جمیله) فاطمه فردین، همچنین وی خواهر زاده مرحوم محمدعلی فردین بازیگر سرشناس سینمای قبل از انقلاب کشورمان می باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه سام نوری همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی سام نوری همراه با تصاویر شخصی و جذاب وی

سام نوری بازیگر توانا و موفق سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۰ که هم اکنون وی ۴۸ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته الکترونیک و بازرگانی و مدیریت می باشد.

شرح حال خواندنی و کامل سام نوری

سام نوری در یک خانواده فرهنگی و هنری به دنیا آمده است که پدرش حسین نوری کشتی گیر معروف ایرانی، مادرش جمیله فردین هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون، پدر بزرگش از طرف مادری علی فردین از بازیگران قدیمی تئاتر، دایی اش محمدعلی فردین کارگردان و بازیگر معروف، دایی دیگرش عباس فردین شاعر و نوازنده ساز های بادی در ارکستر فیلارمونیک بودند.

زندگینامه کامل و زیبا سام نوری

عکس دونفره سام نوری و مادرش

بیوگرافی سام نوری هنرپیشه موفق ایرانی

عکس متفاوت و شیک سام نوری

شرح زندگی سام نوری بازیگر ایرانی

عکس جدید و اینستاگرامی سام نوری

زندگینامه کامل و خواندنی سام نوری

وی از همان دوران کودکی اش به آموزش و تمرین موسیقی و نواختن ساز پیانو در کنار اساتید مختلف پرداخت و همچنین از همان زمان به یادگیری و آموختن زبان انگلیسی و فرانسه روی آورد. تا اینکه در سن ۱۲ سالگی به دلیل یادگیری کامل زبان و بعد از گذراندن مقطع دبیرستان وی به پاریس رفت. وی در طول این ۲۰ سال تسلط کامل به زبان های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، فرانسه را آموخت. سام نوری به دلیل تجربه های جانبی در فرانسه و ایران برای چند شرکت مد فعالیت کرد و از همان زمان به دلیل استایل زیبایش پیشنهاد های زیاد بازیگری برای او در تئاتر و سینما شروع شد. تا اینکه ایشان بعد از ۲۱ سال به ایران برگشتند.

عکس + زندگینامه سام نوری بازیگر ایرانی

بیوگرافی سام نوری بازیگر محبوب ایرانی

زندگینامه جالب سام نوری

سام نوری در کنار نسرین مقانلو و علی اوجی

بیوگرافی سام نوری + تصاویر شخصی

سام نوری و علیرضا عصار از دوستان قدیمی و صمیمی هستند که بعد از مدتی وی از طریق علیرضا عصار با مهران مدیری آشنا شد. تا اینکه در سال ۱۳۸۸ با پیشنهاد مهران مدیری به سریال مرد دو هزار چهره دعوت شد و برای اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت. در این سریال بازیگرانی چون سیامک انصاری، برزو ارجمند، سپند امیرسلیمانی، بیژن بنفشه خواه، محمدرضا هدایتی، امید زندگانی، شقایق جودت، پژمان بازغی، فلور نظری و …نیز حضور داشتند. خوب است بدانید که ایشان حدود ۲۱ سال در خارج از کشور بودند و بعد از بازگشت به ایران این آشنایی صورت گرفت.

همچنین دومین تجربه بازیگری اش را در سال ۸۹ با سریال “قهوه تلخ” در نقش فرنچ السطنه ایفای نقش پرداخت که با این سریال چهره اش بیشتر شناخته شد و طرفداران بسیاری را جذاب خود کرد. الیکا عبدالرزاقی، آرام جعفری، فاطمه هاشمی، عارف لرستانی، ساعد هدایتی، غلامرضا نیخواه، رضا فیض نوری، سیامک انصاری، جواد عزتی، سحر زکریا، نادر سلیمانی، مهران مدیری، سعید پیردوست، مه لقا باقری، امیر حسن رستمی و هادی کاظمی از بازیگران این سریال بودند.

تصاویر شخصی + بیوگرافی سام نوری

زندگینامه جامع سام نوری

شرح حال کامل و زیبا سام نوری

عکس و بیوگرافی سام نوری

زندگینامه جامع و خواندنی سام نوری

عکس آتلیه ای سام نوری

شرح زندگی سام نوری و همسرش

سام نوری بازیگر محبوب ایرانی در سال ۱۳۹۴ اولین کار سینمایی اش را با فیلم “نهنگ عنبر” با کارگردانی سامان مقدم در نقش دکتر دندانپزشک شروع کرد. در این سریال وی با بازیگرانی چون رضا عطاران، مهناز افشار، نادر سلیمانی، هانیه توسلی و ویشکا آسایش همبازی بود.

عکس و بیوگرافی سام نوری

عکس جالب سام نوری در کنار مسعود رایگان و مجید شهریاری

بیوگرافی سام نوری و همسرش

ازدواج و همسر سام نوری

در ادامه بیوگرافی سام نوری آمده که به گفته برخی از خبرنگاران آقای نوری در سال ۱۳۹۵ با منتشر کردن چند عکس از خود آن را مربوط به ازدواج خود داشت. در نتیجه وی متاهل می باشد.

زندگینامه خواندنی سام نوری هنرپشه توانا ایرانی

سام نوری در کنار مهران مدیری

زندگینامه سام نوری و همسرش

اگر از مخاطبان سریال “فوق لیسانسه ها” با کارگردانی سروش صحت در سال ۹۸ هستید، قطعا وی را در این سریال در نقش محمود دیده اید. ایشان در این سریال در کنار بازیگرانی چون شیما بخشنده، ساناز طاری، نیلوفر هوشمند، امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، متین ستوده، رویا میرعلمی و … همبازی بوده است.

تاریخچه زندگی سام نوری

سریال های تلویزیونی سام نوری 

مرد هزار چهره با کارگردانی مهران مدیری ۱۳۸۸، شوخی کردم با کارگردانی  مهران مدیری ۱۳۹۲، عطسه با کارگردانی  مهران مدیری ۱۳۹۴، در حاشیه با کارگردانی  مهران مدیری ۱۳۹۴، من و شما با کارگردانی  هادی قندی ۱۳۹۶، دیوار به دیوار با کارگردانی  سامان مقدم ۱۳۹۶، لیسانسه ها با کارگردانی  ۱۳۹۶، دیوار به دیوار ۲ با کارگردانی  سامان مقدم ۱۳۹۷، فوق لیسانسه ها با کارگردانی  سروش صحت ۱۳۹۸

شرح حال سام نوری بازیگر توانا و موفق ایرانب

فیلم های سینمایی این بازیگر

پدیده با کارگردانی  علی احمدزاده ۱۳۹۴، نهنگ عنبر با کارگردانی  سامان مقدم ۱۳۹۴، فصل نرگس با کارگردانی  نگار آذربایجانی ۱۳۹۴، لابی با کارگردانی  محمد پرویزی ۱۳۹۵، قرارمون پارک شهر با کارگردانی  فلورا سام ۱۳۹۵، ما همه با هم هستیم با کارگردانی  کمال تبریزی ۱۳۹۷، قاتل و وحشی با کارگردانی  حمید نعمت الله ۱۳۹۸

نمایش خانگی سام نوری

قهوه تلخ با کارگردانی  مهران مدیری ۱۳۸۹، شهرزاد ۱، ۲ و ۳ با کارگردانی  حسن فتحی ۱۳۹۶-۱۳۹۴

بیوگرافی سام نوری + گالری شخصی

عکس محمدعلی فردین و جمیله فردین

شرح حال سام نوری و همسرش

عکس جدید و متفاوت سام نوری

شرح حال جالب و کامل سام نوری

عکس دونفره سام نوری و شبنم فرشادجو

بیوگرافی سام نوری + گالری جدید

گالری شخصی و جدید سام نوری

بیوگرافی سام نوری + عکس جدید

استایل زیبا و جذاب سام نوری

تاریخچه زندگی سام نوری و همسرش

سام نوری در کنار شقایق فراهانی

بیوگرافی کامل و خواندنی سام نوری

عکس سام نوری در کنار سارا منجزی و هستی مهدوی

کامل ترین بیوگرافی سام نوری

عکس جدید سام نوری و نوه محمدعلی فردین

آشنایی با زندگینامه سام نوری

امیدواریم از خواندن بیوگرافی سام نوری بازیگر محبوب ایرانی و از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو