زمان پخش و تکرار سریال فوق لیسانسه ها در شبکه تماشا

منبع: کولاک

99

1399/1/16

11:04


فوق لیسانسه ها از شبکه تماشا کی پخش میشه ؟ زمان پخش و تکرار سریال فوق لیسانسه ها در شبکه تماشا به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. سریال «فوق لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی روی آنتن شبکه تماشا می رود.

سریال فوق لیسانسه ها در شبکه تماشا

سریال فوق لیسانسه ها در شبکه تماشا

فوق لیسانسه ها در ادامه دو فصل قبلی سریال لیسانسه ها پخش شد و مخاطبان زیادی داشت. سه بازیگر اصلی این سریال یعنی امیرحسین رستمی، هوتن شکیبلا و امیر کاظمی در موفقیت این سریال نقش بسزایی داشتند.

سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی از جمعه ۱۵فروردین ماه ساعت  ۲۱ پخش می شود. حبیب، مسعود و مازیار تصمیم می گیرند ادامه تحصیل دهند و حالا آنها دانشجوی فوق لیسانس هستند و علاوه بر آن حبیب همچنان در پی یافتن همسر مناسب خود، مازیار هم که شاگرد اول دانشگاه (نخبه ی تاریخ) است در پی ازدواج خود و دور نگه داشتن پدرش از اعتیاد است. و البته مسعود که اکنون ازدواج کرده و نگران فرزند خود است.

بازیگران این مجموعه هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، بیژن بنفشه خواه، عزت الله مهرآوران، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، متین ستوده، افشین سنگ‌چاپ و … هستند. این سریال در ساعات  ۳بامداد، ۹ و ۱۵ روز بعد بازپخش می شود.

بازیگران و نقش ها

بازیگرنقش
امیرحسین رستمیمسعود شریفیان
هوتن شکیباحبیب نقوی
امیر کاظمیمازیار رحمتی (مازی)
بیژن بنفشه‌خواهمحمود مهاجر
متین ستودهترانه مهاجر
رؤیا میرعلمیفرشته رحیمی (خواهر پلیس)
کاظم سیاحیرحیم رحمتی
عزت‌الله مهرآورانعباس نقوی
سیاوش چراغی‌پورآقای امیری
سام نوریسینا
افشین سنگ‌چاپجعفر شریفیان
مریم سرمدیمهری
پریسا مقتدیافسانه
فرخنده فرمانی‌زادهمامان‌خانوم

صحبت‌های سروش صحت پیرامون فوق لیسانسه‌ها

سروش صحت، کارگردان این مجموعه پیرامون فصل سوم یعنی «فوق لیسانسه‌ها» توضیح داد که:
لیسانسه‌ها طنزی بر اساس روایت‌های جامعه و مشکلات آن بود و مردم توانستند با لحظه به لحظه آن همذات پنداری کنند. این واکنش از سوی مخاطبین سبب شد تا عنوان جدید را به نگارش درآوریم. اما این بار لیسانسه‌ها نیست، بلکه «فول لیسانسه‌ها» است.

او تاکید کرد که فوق لیسانسه‌ها در ادامه فصول قبلی ساخته می‌شود، صحت همچنین افزود که بازیگران اصلی فصل‌های قبلی در این سریال حضور دارند و باید شاهد حضور چهره‌های جدید نیز باشیم.

سروش صحت در مورد عنوان خود افزود: لیسانسه‌ها را مردم باور کردند، چون با بسیاری از مشاغل و چهره‌ها شوخی شد، او گفت: بعد از سریال «شمعدونی» با خود فکر می کردم که با چه چیزی می‌شود شوخی کرد؟ اینقدر که دست و پای کارگردانان در ساخت طنز بسته است، به فکر این رسیدم که رو به ژانر ملودرام اجتماعی بیاورم. به همین خاطر به این نتیجه رسیدم که لیسانسه‌ها را بر اساس همین کم ظرفیتی در شوخی و عدم انتقادپذیری جامعه بسازم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو