مسکو: باید برای بحران اقتصادی آماده شویم

منبع: برترین ها

38

1399/1/18

17:28


سخنگوی کاخ کرملین از لزوم هماهنگی بین کشورها برای مبارزه با بحران اقتصادی سخن گفت که متاثر از شیوع کرونا است و رو به وخامت می‎رود.

خبرگزاری مهر: سخنگوی کاخ کرملین از لزوم هماهنگی بین کشورها برای مبارزه با بحران اقتصادی سخن گفت که متاثر از شیوع کرونا است و رو به وخامت می‎رود.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه از لزوم هماهنگی کشورها درباره اقداماتی سخن گفت که برای مقابله با بحران اقتصادی اتخاذ می‎شوند که شیوع کرونا یکی از علل آن است.

وی در این باره افزود: کاملاً در جریان بحران جهانی هستیم که علاوه بر سایر علل، متاثر از شیوع کرونا است و از این پس، بیشتر حس خواهد شد. باید خود را برای چنین بحرانی آماده کنیم و طبیعتاً هماهنگی اقدامات بین کشورها امری ضروری است.

شیوع کرونا در جهان همچنان ادامه دارد و شمار مبتلایان از مرز یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر فراتر رفته حال آنکه تعداد قربانیان نیز دستکم ۶۹ هزار و ۴۵۰ نفر گزارش می‌شود.

در این میان، آمریکا با دستکم ۳۳۷ هزار مبتلا، یک چهارم از افراد آلوده به کووید ۱۹ را در خود جای داده است حال آنکه ایتالیا با ۱۵ هزار و ۸۸۷ قربانی و اسپانیا با ۱۲ هزار و ۶۴۱ قربانی، همچنان کانون اروپایی بحران به شمار می‌روند.

ویروس کرونا برای اولین بار در شهر ووهان چین مشاهده شد و پس از آن به بیش از ۲۰۰ کشور جهان سرایت کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو